You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🌼DajSięPoznać 2019🌼 Tj. jak ściągnąć setki polskich programistów na Steema...

in #pl-programowanie6 years ago

Dla mnie pomysł jest super, choć widać po cenniku, że trzeba to dobrze zaplanować, żeby wypaliło. Do konkursu #pl-publikacje udało się uzbierać 350 STEEM, więc jest to jakiś punkt odniesienia ile można by było zebrać samymi transferami.

Ale ale. Gdyby ktoś od nas wziął udział w tym konkursie to byłoby jeszcze lepiej, szczególnie jeśli temat byłby powiązany ze Steem.
Jeśli ktoś twierdzi:

  • eee to nie dla mnie, jestem za słaby, to może to wykorzystać jako dodatkową motywację do rozwoju umiejętności i zbudowania sobie rozpoznawalności
  • eee to nie dla mnie, jestem za dobry ;) to niech spojrzy na listę uczestników ostatniej edycji tutaj: jest sporo dość znanych programisto-blogerów jak choćby: KrzaQ, Javadevmatt, Gutek, Mirosław Okoński (https://webmastah.pl)

Sam chciałem brać udział w poprzedniej edycji, ale niestety inne sprawy okazały się bardziej priorytetowe w momencie kiedy inicjatywa ruszała. Choć tak sobie teraz myślę, że mocno zastanowię się czy teraz nie wystartować. Choćby dla sportu. Temat łączący programowanie blockchain (na przykładzie Steem) + Machine Learning. A wszystko pisane na Engrave, tylko niech @nicniezgrublem doda ładny syntax highlighting :D

Sort:  

Gdyby ktoś od nas wziął udział w tym konkursie to byłoby jeszcze lepiej, szczególnie jeśli temat byłby powiązany ze Steem.

doprecyzuje: uczestnicy konkursu mogą robić dowolny projekt w dowolnej technologi. Ja osobiście nie chciałbym narzucać uczestnikom, że aby dostać nagrodę od Steem sam projekt też musiałby być na temat Steem.

Co nie zmienia faktu, że wszystkie projekty Steemowe (co najmniej polaków), powinny startować :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 68516.58
ETH 3713.75
USDT 1.00
SBD 3.74