You are viewing a single comment's thread from:

RE: Polskie bagienko - czyli krótka rozprawka o polityce.

in #pl-polityka6 years ago

Owszem pojawiał się w telewizji Brytyjskiej, jednak w zdecydowanej większości wypadków wiązało się to z jego bardzo kontrowersyjnymi wypowiedziami - zazwyczaj jest źle rozumiany przez przeciętnego odbiorcę, ale jednak - jak np wypowiedź o mniejszej inteligencji kobiet.

Sam swego czasu przeżywałem "moment poparcia dla Korwina" jak chyba większość dorastających ludzi i jak bym miał spojrzeć z perspektywy czasu i nieco większego bagażu doświadczeń to mogę powiedzieć, że Korwin potrafi powiedzieć wiele mądrych rzeczy, ale ukrywa je często wśród naiwnych przekonań rodem z XIX wieku - głównie jeśli chodzi o gospodarkę. ;)

Sort:  

@galeandir Ale to nie zmienia faktu że jednak robił co mógł :D Ja sam jestem libertarianinem, w wielu kwestiach jak już pewnie możesz się domyślać się z nim nie zgadzam. Jeśli już mowa o gospodarce - akurat to mi się najbardziej w Korwinie podoba. Austriacka Szkoła Ekonomii to nie są żadne naiwne przekonania, polecam się zagłębić w ten temat ;) Najbliższa jest mi Partia Libertariańska, jednak to margines... dlatego też najpewniej w 2019r. oddam głos na Partię Wolność.

@quazonx Studiuję ekonometrię z informatyką, co nieco tematu liznąłem :P BTW. Nie ma jednej ekonomii - jest wiele, często przeciwstawnych założeń i modeli.
Pisząc "naiwne" miałem na myśli archaiczne, niedostosowane do obecnych realiów, które po wprowadzeniu w życie przyniosły by więcej szkody jak pożytku. Mam tu na myśli np XIX model kapitalizmu, który tak naprawdę dał podwaliny - swoisty gnój - na którym mogły wyrosnąć wszelkie fanatyczne ruchy komunistyczne, czy bardziej ułożone socjalistyczne. Model, który proponuje doprowadził by w krótkim czasie do rozwarstwienia społecznego na totalnie biednych i bogaczy - a jak wiadomo z biedą idą w parze przestępczość i fanatyzm.
P.S jutro wstawię tekścik o ONR.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62195.97
ETH 2415.56
USDT 1.00
SBD 2.64