Piątek - sałatkowy z śledzikiem

in #pl-polish6 years ago (edited)

Nie dawno pisałam wam o śniadaniu ,ale wspominałam też ,że nie zawsze mam wenę poranną .Bywa ,że poranki i pierwszy posiłek dnia , nie jest kolorowy ,ale to nic straconego ,bo czasem na malowanie mam chęć pod wieczór . Wtedy nawiedza mnie chęć kolorów ,coś dla zmysłów i podniebienia. Moja podświadomość domaga się tworzenia . Wtedy świetną opcją jest malownicza sałatka z ciecierzycy –uwielbiam. Jej żółty kolor daje mi wrażenie nie kończącego się dnia ,który mogę jeszcze zatrzymać i napełnić się energią . Wydaje mi się ,że ciecierzyca jest nie doceniana a świetnie wkomponowuje się smakowo w sałatki ,mi osobiście lepiej smakuje niż dodawana np. kukurydza ,czy groszek do sałatek warzywnych. Ciecierzyca to bogate źródło białka ,ma wiele dobroczynnych właściwości np. zapobiega zaparciom ,obniża ciśnienie krwi a nawet może obniżać poziom cholesterolu . Jest dużo jej odmian ja kupuje najczęściej tą żółtą mięsisty lekko słodkawy smak-pycha. Moja najprostsza wersja sałatkowa z ciecierzycą .
Capture+_2018-09-12-00-59-48_2.png

 śledzie Lisnera w sosie hawajskim (z ananasem )
 ciecierzyca żółta (wieczorem namaczam ,rano gotuje)
 suszone pestki dyni
 szczypta soli ,pieprzu do smaku ,czasem dodaje szczyptę zmielonego ostropestu plamistego, Mega zdrowa roślinka ,która poprawia nasze zdrowie na wielu płaszczyznach największa jej moc ,to chronienie naszej wątroby ,ale jest tego znacznie więcej .
20180913_155026_2.jpg
I FINITO :) zrobione ,proste ?
Proste i przepyszne . Rewelacyjna przegryzka na każdą okazję i imprezę - zapewniam:)
Miłego weekendu ,pozdrawiam:)

Sort:  

Congratulations @dumboandgimbo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Śledzie też są bardzo zdrowe! Świetne źródło omega 3, 6, 9 :)

Prawda ,uwielbiam śledzie w każdej postaci :)) a zwłaszcza w cebulce i oleju ,taka wersja zimowa :)

Congratulations @dumboandgimbo! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of comments received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Cześć :)

Z postami kulinarnymi zapraszam na tag #pl-kuchnia, to tam właśnie gotuje i smakuje polska społeczność :)
Jest organizowany także konkurs kulinarny (tag konkursowy #pl-kuchniakonkurs).

Czekamy na Ciebie w naszej Steemitowej kuchni :)

(Mała uwaga odnośnie formatowania tekstu - spację dajemy po kropce i przecinku, nie przed.
Podajemy obowiązkowo źródło zdjęć dodanych do wpisu.)

Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)
Jeśli masz pytania to pisz śmiało!

Dziękuje za informację i wskazówki, wszystkie mi się przydadzą BARDZO, dopiero tu raczkuje. Pozdrawiam z Warszawy, u Nas dziś upalny piękny dzień :) pozdrawiam, buziaki

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60925.88
ETH 2688.98
USDT 1.00
SBD 2.46