Smutny potwór bajka

in #pl-poezja5 years ago

opowiem ci bajkę
portrait-3801615_1280.jpg

https://pixabay.com/pl/photos/portret-people-cz%C5%82owiek-mystical-3801615/

Dawno dawno temu był sobie smutny potwór, mieszkał w swojej ciemnej jaskini i pragnął tylko jednego by zostać zaakceptowany m wśród ludzie, jednak smutny potwór bal się ludzi bo zbyt duzo ludzi skrzywdził i zbyt duzo ludzi przez niego było smutnych więc zamknął się w swojej jaskini i liczył dni swojej starości.

Pewnego dnia do jaskini przyszła mała dziewczynka.

Smutny potwór przestraszył się widoki człowieka, nie widział ich juz od tak dawna.

-Kim jesteś zapytał i co tu robisz ?

  • Mieszkam nie daleko a zobaczyłam ta jaskinie i chciałam zobaczyć co w niej jest i odkryłam ciebie- uśmiech pojawił sie na jej twarzy
  • Wiesz kim jestem?
  • Wiem ze jesteś smutny
  • A wiesz dlaczego?
  • A czy to ważne ważne by smutek zamienić radość

Smutny potwór spojrzał na dziewczynkę wiedział ze jedli zrobi jeszcze jeden krok znów cos popsuje jednak ona uśmiechnęła sie i tak smutny potwór po raz pierwszy uśmiechnął sie tworząc piękną tęczę na niebie drugi uśmiech spowodował ze stal sie piękny a trzeci ze wszystko wokół bylo zielone.

-Kim ty jesteś ze uwierzyłas we mnie?
-Nie jest ważne ważne ze juz smutny nie jesteś a teraz wyjdź z jakini ludzie pewnie będą chcieli cie poznać

Smutny potwór ubrał swoją najlepsze ubranie jednak nagle sobie przypomniał ze zawsze cos psul zawsze cos robił nie tak wiec podszedł do drzwi lecz zawahał sie

  • Dalej wyjdź zawołała uśmiechnięta
  • Boje sie cos zepsuć zbyt dobrze jest
  • Strach to tylko iluzja szczęście to coś co możesz w każdej chwili dotknąć

Smutny potwór wyszedł na zewnątrz panowała piękna pogoda jakiś dżentelmen spojrzał na niego mówiąc o witam panie frank kupę lat pana nie widziałem wygląda pan wspaniale

  • Dziękuję odparł smutny potwór

Idąc tak wraz z dziewczynka pokazywała mu rzeczy których on nie znal i coraz bardziej stawał się ludzki a przez to przypomniał sobie swoje imię i gdzie mieszkał spojrzał raz jeszcze na jaskinie która była zwykłym mieszkaniem.

  • Wiem już kim jestem ale kim ty jesteś czemu to wszystko zrobiłaś dla mnie odparł frank do dziewczynki
    jestem nadzieja żyje jako owoc głupich lecz walczę o uśmiech ludzi na twarzach jestem tez szczęściem które tak każdy pragnie w tych czasach i jestem tez życiem które każdemu umyka miedzy palcami.

Post ukazał się wcześniej w https://main.weku.io/community-deals/@kapitanrosomak/smutny-potwor-bajka

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63931.73
ETH 2663.43
USDT 1.00
SBD 2.84