You are viewing a single comment's thread from:

RE: Te warzywa jedzą na słodko! 🙃 Poznaj tradycyjny deser z Malezji 🍨

in #pl-podroze6 years ago

Ojeju ale smaka mi narobiłaś dziewczyno! Zjadłam to wszystko oczami ;))
A te desery kojarzą mi się z tajwańską herbatą, którą też podają np. z fasolą lub z serkiem topionym :)
Ach i uwielbiam te ich galaretki, które są wegańskie (przynajmniej w tych miejscach gdzie ja jadłam), no i kuleczki z tapioki (pearls), ale tam macie dobrze! :)

Sort:  

@zdrowie a widzisz! Kuleczki z tapioki. Na pytanie o kuleczki dostałam odpowiedź "it's a jelly". ;)
Ale może tak sobie skrótowo "tłumaczą" na angielski albo po prostu tak tłumaczą białym twarzom. :D
Tajwańskiej herbaty jeszcze nie próbowałam chociaż mam na nią ochotę od dłuższego czasu. Podobno jest też w Malezji. Jak ją tylko znajdę z pewnością zamówię! Piłaś? Jak Ci smakowała?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67095.54
ETH 3462.62
USDT 1.00
SBD 2.71