Wywiad dla radiowej "Czwórki". Podróże po najszybciej rozwijających się krajach świata

in #pl-podroze5 years ago

Audycja w radiowej "Czwórce" z moim udziałem jest już dostępna. Na antenie pojawiam się trzy raz - po kilka minut.

➡ 59:47 ➡ 01:07:32 ➡ 01:13:20

Link: Wojciech Siryk i podróże po najszybciej rozwijających się krajach świata


Obserwuj moją aktywność:


Wsparcie:

Sort:  

Congratulations @wojciechsiryk! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 70 posts. Your next target is to reach 80 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Może gdybyś pisał bardziej obszerne posty, to zdobył byś tutaj większe grono odbiorców? Co o tym sądzisz? BTW zupełnie nie podobnyś do siebie ze zmontowanych już materiałów :P

@suchy
Obszerniejsze posty - pewnie masz rację. Postaram się o to, kiedy będę emitował nową serię.
Co do podobieństwa - na tym zdjęciu jestem niepodobny do siebie z ostatnich vlogów? Czy do siebie z odcinków TŚJN (garnitur itd) :P ?

Z odcinków TŚJN, bo nie masz makijażu pewnie no i te garnitury też robią różnicę :P

@suchy
Zapewniam, że nigdy nie miałem na sobie makijażu :D Ubiór na pewno potrafi mocno zmienić wizerunek. Akurat tego dnia załatwiałem w Warszawie mnóstwo najróżniejszych spraw i byłem luźno ubrany - nie spodziewałem się, że w radiu będą mnie prosić o zdjęcie ;)

O! A myślałem, że każdy przed kamerą trochę się maluje, co by się nie "świecić" ;) No to mogło być zaskakujące, zdjęcie w radiu, kto to widział?! :P

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61243.73
ETH 2974.21
USDT 1.00
SBD 3.69