#DobraRada 2 | Wakacje na kempingu | Gdzie?..

in #pl-podroze6 years ago

Select Camp jest jednym z największych touroperatorów w Europie.

Z ich ofertą po raz pierwszy spotkałem się w 2012 roku - to wtedy dotarł do mnie ich katalog produktowy. Ogromna oferta spowodowała że przez kilka dni mieliśmy co czytać i oglądać :)

Cała nasza rodzina była pod wrażeniem wyposażenia zagranicznych kempingów oraz możliwości noclegowych - można nocować w namiocie willowym, wynająć na miejscu domek lub apartament - nie trzeba ze sobą zabierać namiotu ! :) Dla nas rodziców było to świetne rozwiązanie - mogliśmy ze sobą zabrać więcej dziecięcych przedmiotów.

A gdzie jest obecnie SelectCamp ze swoją ofertą?

Poniżej mapka z opisem poszczególnych punktów. Zdjęcie wykonałem na kempingu Bella Italia, nad jeziorem Garda.

Mam nadzieję że pomoże Wam w planowaniu Waszych wakacji :)

Przy okazji,
Jeśli zechcecie, może mnie obserwować nie tylko na DTUBE ale też w innych miejscach - szczególnie na Facebooku :)

https://www.facebook.com/RestAndTravel/photos/a.236266200206005.1073741828.231725007326791/435650793600877/?type=3&theater

 

Sort:  

Spoko opcja! Od dłuższego czasu marzy mi się camping! :) dzięki za info!

Cieszę się :)
Polecam szczególnie przy wypoczynku z dziećmi - dla nich to jest mega frajda gdy są w stanie być ciągle na świeżym powietrzu. Do tego dochodzi codzienna wizyta na basenie i plaży - niezapomniane wakacje ;)

Dzieci jeszcze nie mam, ale jak się dorobię, to na pewno skorzystam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63342.09
ETH 2658.68
USDT 1.00
SBD 2.81