Zdefragmentowany dysk , utrata hasła :/

in #pl-pl6 years ago (edited)

Cześć Steemit , chiałbym się z wami podzielić moją historią , może to kogoś przestrzeże . Trzy tygodnie temu postanowiłem zdefragmentować dysk w celu przyśpieszenia komputera , tak jak postanowiłem tak uczyniłem . Wszystko pięknie poszło sprawnie, windows też wgrał się szybko.Po pewnym czasie przypomniałem sobie o steemit i o zapisanym haśle na pulpicie ale no cóż było po ptakach próbowałem programem Recuva odzyskać dane , no ale nie było żadnych efektów.
Mam też zapisane hasło na telefonie ale coś musiałem pomieszać przy przepisywaniu i jest błędne.
O tyle dobrze że zbyt dużo nie straciłem , 4 posty z czego 3 to były filmy i jeden post introduceyourself.
I tak w oto prosty sposób straciłem konto na steemit , hasła już nie odzyskam.
Chciałbym was przestrzeć , zawsze zapisujcie hasła tam gdzie się da.
To było by na tyle może komuś pomogę ;) Narka

Sort:  

Już wielokrotnie tutaj pisałem o czymś takim jak menedżer haseł :)

Wiesz myślałem a i tak z dyskiem nic nie będę robił a jednak :) polak mądry po szkodzie :P

Wiesz... zawsze mogłeś jakiegoś złapać jakiegoś nieproszonego gościa, który ci zaszyfruje dysk, albo co innego złapać i dlatego robi też się backup.
"Ludzie dzielą się na tych, którzy robią kopie zapasowe i tych, którzy będą je robili”.
Co do menadżera haseł to ja osobiście korzystam z KeePassXC, a jak chcesz mieć te hasła na Androidzie to KeePass2Android lub na iOS MiniKeePass. Dodatkowo polecam rozszerzenie do Chrome i Firefox KeePassXC-Browser.

Przykro to słyszeć. Będziesz reuploadował filmy?

Congratulations @widomix! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

miałem podobnie musiałem założyć nowe konto lecz teraz hasło dałem do chmury nigdy nie wiadomo, czy znów format nie zaatakuje a tak to w chmurze sobie cieplutko siedzi hasło

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58999.04
ETH 2518.40
USDT 1.00
SBD 2.46