Okiełznać pieniądze

in #pl-pieniadze6 years ago (edited)

Fotolia_134800367_S.jpg

Kilka takich rad z mojego doświadczenia odnośnie pieniędzy

1. Musisz zapanować nad pieniędzmi, w przeciwnym razie to one będą rządzić Tobą i nigdy nie będziesz ich miał/a

2. Odkładaj 10% z tego co zarabiasz i nie chodzi mi tu o to, że zaczniesz wydawać, a to co
Ci zostanie będziesz odkładał/a

3. Musisz zapłacić najpierw sobie, zaraz po wypłacie, a resztą gospodarować

4. Musisz tak postępować miesiąc po miesiącu - systematyka jest w tym przypadku kluczowym czynnikiem

5. Pieniądze nie znoszą próżni, muszą być cały czas w ruchu, więc powinieneś/powinnaś je w coś zainwestować.

6. Jeśli w tym momencie nie masz wiedzy co z nimi zrobić, ucz się, czytaj, pytaj, proś o pomoc, ale tylko tych, którzy już
są w miejscu, w którym Ty zamierzasz być (nie sąsiada, czy też koleżanki z pracy:) no chyba że są milionerami)

7. Dochód pasywny, do niego powinieneś/powinnaś dążyć, pozwoli Ci on zarabiać nawet gdy będziesz robił/a inne
rzeczy (spał/a, będziesz na wakacjach itp.)

8. Dywersyfikacja da Ci pewne poczucie bezpieczeństwa wg zasady nie wkładamy wszystkich jajek do jednego
koszyka.

9. Inwestuj w różne aktywa (srebro, złoto, diamenty, nieruchomości, kryptowaluty, nowe technologie itp.)

10. Staraj się pomagać innym (wesprzyj jakąś organizację, fundację, pomóż potrzebującym) Ja wierzę w zasadę co
dajesz to dostajesz i to często zwielokrotnione.

To naprawdę nie jest aż tak skomplikowane, każdy może zacząć z tym czym już dysponuje, a reszt przyjdzie sama w czasie Waszej drogi, w odpowiednim czasie:)

Spróbujcie, życzę Wam powodzenia:)

Sort:  

To ja jeszcze dodam fajny film na ten temat, jak działa właśnie program w nas dotyczący pieniędzy :

Pewnie znacie, ale może inni zobaczą.

Tak powiną robić każda osoba, myśląca teraz o zarabianiu i kumulowaniu dużych pieniędzy, aby nie być biednym.

Tak, ale najważniejsze to podejście psychiczne. Uznać, że obfitość jest moim udziałem, że mi się po prostu wydarza, płynie do mnie z lekkością...

@gonia Masz 100% rację Gosia, nie wspomniałem tu o tym, ale nastawienie mentalne jest bardzo ważne. Nie stawiajmy sobie granic, ani pułapów, bo wszystko jest możliwe.:) Mierzmy wysoko i te marzenia realizujmy, i nie dotyczy to tylko pieniędzy, ale każdj innej dziedziny życia:)

Zgadzam się z tobą w 100%
Przede wszystkim trzeba zmienić w sobie negatywny sposób myślenia, patrzyć na pewne rzeczy bardziej szerzej. I nie słuchać ludzi którzy w swoim życiu nic nie osiągnęli.

Dokładnie, przykład trzeba brać od najlepszych:)

Oj zgadzam się z Tobą w 100%, dzięki za taki post :)

Super, dzięki ja tylko spisałem w punktach to co u mnie zadziałało i mam nadzieję, że pomoże również innym:) trzymaj się:)

dobre punkty dla każdego :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60767.58
ETH 2376.67
USDT 1.00
SBD 2.57