Wieczorny chillout

in #pl-muzyka6 years ago

Na horyzoncie widać już piątek. Blisko coraz bliżej. Ale jak to mówi tytuł piosenki "Tomorrow Doesn't Matter Tonight"

Na dziś proponuję zespół STARSHIP. Taki amerykański :)
Powstał w 1984 roku po rozwiązaniu Jefferson Starship. Muzyka z delikatna nutą gitarowego brzmienia. Myśl, że w sam raz nada się na wieczorny chillout z osoba bliską sercu

Przystojni (chyba, gdyż nie znam się na urodzie mężczyzn) długowłosy muzycy na pewno doprowadzali do drżenia nie jednego kobiecego serca. A może i męskiego również.
Sama grupa może i niezbyt kojarzona ale ten utwór powinno znać spore grono osób

Miłego wieczoru dla wszystkich

Sort:  

Matko skąd to wytrzasnąłeś! Uwielbiam te piosenki, szczególnie te dwie ostatnie, które wstawiłeś. Bardzo dawno tego nie słyszałam. Chyba było mi takie coś dziś potrzebne, dzięki; )

HAHA
Na zdrowie niech wyjdzie :)

współczesny chłam nie dla mnie , żadne bimbery nie zastąpią dobrego grania :)

Dokładnie. Dobre na pracowe zmęczenie. A dziś nie mam tak bardzo siły....

Znane utwory, podoba mi się.

znane znane
z czasem odkryję coś innego dla Was ;)

Znane ze słyszenia - nazwy nie znalem zespołu.

mówisz - masz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63595.77
ETH 3415.98
USDT 1.00
SBD 2.49