Zakochałem się...

in #pl-muzyka5 years ago (edited)

Takie stacje radiowe jak RMF FM staram się omijać szerokim łukiem, ale także nie mam w zwyczaju "zakochiwać" się w danej piosence od pierwszego usłyszenia. Żeby jakiś utwór mi się spodobał za pierwszym razem, to już musi mieć w sobie to coś. Wczoraj właśnie usłyszałem utwór pana Madisona Marsa - "New Vibe Who Dis", który swoim brzmieniem przypomniał mi lata 80. Ten taki "mówiony/rapowany" wokal. Od razu mi się przypomniała piosenka Pet Shop Boys - West and Girls z 1985 roku... Ale to co nastąpiło później, aż mi rozwaliło czachę. Wykorzystali w tej piosence ten motyw na syntezatorze z piosenki Yazoo - "Don't Go".

Jestem ciekaw, czy za jakiś czas ta piosenka będzie mi się nadal podobać, czy będę nią rzygać. :D Czy to będzie miłość na całe życie (jak np. Alice DeeJay - Better off alone z 1999 roku), czy tylko przelotny romans. Chociaż nie jestem miłośnikiem tego gatunku muzyki. Tutaj tylko wkleiłem ten link, bo podobno z blockchaina nic nie zginie i żeby też nie zapomnieć tego utworu.

Sort:  

nie słuchaj jej w kółko to pewnie dłużej będzie Ci się podobać :) Pozdrawiam!

Spokojnie. :) Na tę chwilę mam inną muzyczną obsesję. Wczoraj słyszałem ten utwór tylko raz. :)

Hi, @bartheek!

You just got a 0.9% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59605.87
ETH 2518.81
USDT 1.00
SBD 2.44