Sort:  

Używasz avermedii czy innego grabera?

Nie,bezpośrednio na konsoli Share Factory.Czemu pytasz?

Z ciekawości bo będę kupować w niedalekiej przyszłości konsole(switcha) i mnie od niedawna rozwarzam zakup jakies averedii na usb 3.0.

Niestety nie znam się na tym,więc nie pomogę.Czemu chcesz kupić switcha?Przecież tam jest kilka gierek na krzyż.Lepiej kupić normalną konsolę.Np. Ps4 :)

no nie ma właśnie kilku gierek, trzeba dobrze przepatrzeć sklep :D

Wiesz,chodzi mi o gry AAA,a nie indyki :)

No A skyrim to nie gra AAA ? :D to jest kwestia gustu tak naprawdę kto na czym chcę grać. :)

Pewnie tak.Dla mnie switch to konsolKa,a nie konsola,ale ja jestem bardziej hardkorowym graczem,a nie casualowym.Każdy ma swoje preferencje.Nie oceniam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97