Sort:  

Mleczko kokosowe mniam a mogę wiedzieć jakie dokładnie kupujesz? Mam jedno ulubione ale zastanawiam się czy jest jakieś o lepszym składzie :) ja kupuje w pusZce 9,5% tłuszczu

Ja zawsze patrzę na % ekstraktu z kokosa. Im więcej tym lepiej. I jak najmniej pozycji w składzie :)

Tak, ja podobnie :) i im krótsza lista składników tym lepiej

Najlepsze jakie ja znalazłam to Real Thai, skład idealny, a dodatkowo można kupić je w malutkich lub dużych kartonach. Te malutkie wykorzystuje "na raz" do sosów i zup. Są np. w Auchan lub Piotrze i Pawle no i w sklepach ze zdrową żywnością.

Małe opakowania by się przydały :) sprawdzę sobie przez internet. Dziękuje :)

Duże opakowania też się sprawdzają. Nawet litrowe. Po otwarciu rozlewam je do małych plastikowych pojemników i mrożę. Można też użyć pojemnika na kostki lodu i potem kostki przesypać do innego pojemnika. To bardzo wygodne, bo wyciągam tyle ile potrzebuję

Dobry pomysł z mrożeniem. W kostkach do lodu trochę za mała porcja ale jakieś nieco większe pojemniczki będą super :))

Dzięki :). Mleczka kokosowego też czasami dodaję. Ale wtedy nie są już beztłuszczowe :)

No tak ;))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66391.72
ETH 3189.14
USDT 1.00
SBD 2.60