You are viewing a single comment's thread from:

RE: Beztłuszczowe lody bananowe z solonym "karmelem"

in #pl-kuchniakonkurs6 years ago

Uwielbiam zgniłki, to najlepsze banany. Jest pani w sklepie, która specjalnie dla mnie zostawia te przejrzałe, brązowe... mmniammm. Tylko inni patrzą na mnie jak na .... wiesz na kogo :) W pierwszej chwili chciałam zapytać, czym to się od sorbetu różni? Naprawdę sorbet jest z wodą? Ja zamrażam sobie zblendowane owoce, truskawki np. i dla mnie to jest sorbet.... Ale mniejsza o większe, ważne, że lody doskonałe. Właśnie z daktyli robi się toffi....niam niam niam...
Jeszcze raz wrzucisz tak apetyczny post to się przeprowadzam do Ciebie.

Sort:  

Wiem, wiem, przecież te banany są już zepsute i nie nadają się już do jedzenia ;-)

Tak, sorbet to owoc + woda+ cukier. A to co robisz czyli zblendowane zamrożone owoce to zdrowe lody owocowe :)

Cieszę się, że post się podobał :)

Mój mąż właśnie nie bardzo chce jesc mocno dojrzałe banany a ja mu tłumacze ze takie właśnie sa dopiero dobre i najzdrowsze :)

Może lodami da się przekonać :)

Może :) zobaczymy. Dam znać jak już zrobie

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65771.81
ETH 3174.77
USDT 1.00
SBD 2.61