You are viewing a single comment's thread from:

RE: Expresowe ciasteczka owsiane z żurawiną i wiórkami kokosowymi

in #pl-kuchnia6 years ago

Cześć Aniu!
Przepis na takie ciasteczka na bazie bananów i płatków oraz różnych bakalii jest też u mnie na blogu :)) I wiesz, ja też robiłam je bardzo często właśnie po porodzie? bo są mega szybkie ;) Zabierałam je także ze sobą na wiele wypraw. W zależności od dodatków można stworzyć mnóstwo wersji smakowych :)

Sort:  

No właśnie są szybkie i to ich duży plus chociaż teraz już mam odrobine więcej tego czasu niż wcześniej. Zamówiłam sobie maslo ghee, mam nadzieje ze jutro przyjdzie i będę mogła zrobić to co chciałam z kasza jaglana i ze śliwkami według Twojego przepisu :)). Śliwki mam jakieś takie okrągłe, nie wegierki, ale mam nadzieje, ze tez będą pasować :)).

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 68055.12
ETH 3813.21
USDT 1.00
SBD 3.72