Makaron w sosie pomidorowym

in #pl-kuchnia6 years ago (edited)

Jest to smaczne i proste w przygotowaniu danie idealne na obiad.

Składniki

  • 2 ząbki czosnku
  • 2 pomidory
  • 2 cebule
  • 500 g mięsa mielonego
  • 1 szklanka wody
  • 1 łyżka mąki
  • 3 łyżeczka przecieru pomidorowego
  • olej do podsmażenia
  • 500 g makaronu
  • przyprawy do smaku(ja dałam łyżeczkę soli pół łyżeczki curry szczyptę chili i szczyptę pieprzu)

Sposób przygotowania

Drobno pokrój czosnek, cebule i pomidory

Makaron wrzuć do gotującej i posolonej wody i gotuj aż stanie się miękki.

Na patelnie z gorącym olejem dodaj mięso, cebula, czosnek i przyprawy. Gdy mięso się zarumieni dodaj pomidory, przecier pomidorowy i pół szklanki wody.

Do reszty wody dodaj mąkę i wymieszaj i wlej do gotującego się sos ciągle mieszając.

Gotowy sos dodaj do makaronu.

Źródło

Przepis oraz grafiki zostały wzięte http://kotletbezmiesa.pl/przepisy/spaghetti/
Jestem autorką tej strony oraz przepisu.

Sort:  

Ale makaron na Twoim zdjęciu to nie jest spaghetti... ;)

Masz racje zapomniałam o tym, dziękuje, że mi napisałaś :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29