Ciasteczka waniliowe

in #pl-kuchnia6 years ago

Ciasteczka waniliowe idealna słodka mała przekąska do pracy, szkoły, domu czy na prezent tak jak u mnie, babcia była zachwycona 🙂 . Przepis jest prosty a jedyny sprzęt, jakiego potrzebujesz to piekarnik. Mam nadzieje, że przypadną Ci do gustu 🙂

Składniki

  • 400 g cukru pudru
  • 700 g mąki
  • 3 jajka
  • 300 g margaryny
  • 1 szczypta soli
  • ½ łyżeczka olejku waniliowego

Sposób przygotowania

Wszystkie składniki wsyp do miski i mieszaj. Kiedy ciasto zacznie się do siebie kleić przełóż je na stolnice i zagniataj je. Potem włóż do lodówki na 30 min.

Schłodzone ciasto rozwałkuj na grubość o około 4 mm i wytnij foremkami (ja użyłam takich, które od razu wytłaczają wzór). Gotowe ciasteczka połóż na blachę do pieczenia i piecz w piekarniku nagrzanym do 180℃ przez 12 minut. Potem wyjmij i ostudź. Tak przygotowane ciasteczka można ozdobić lukrem czy czekoladą polecam tę drugą opcję 🙂

Źródło

Przepis oraz grafiki zostały wzięte http://kotletbezmiesa.pl/przepisy/ciasteczka-waniliowe/
Jestem autorką tej strony oraz przepisu.

Sort:  

Piękności! Masz pieczatkę do robienia wzorów?

Tak mam pieczątki do robienia wzorów

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62800.25
ETH 2449.72
USDT 1.00
SBD 2.57