You are viewing a single comment's thread from:

RE: CO NA OBIAD ZAMIAST TRAWY I KAMIENI? | polish vegan classic

in #pl-kuchnia5 years ago (edited)

Strasznie skomplikowany ten przepis. Wydaje mi się, że na przygotowanie trzeba temu obiadkowi poświęcić conajmniej 30 minut, a jego przyswajanie trwa pewnie około 5 minut, co razem czyni 35 minut.
Stosunek czasu przyswajania do czasu przygotowania to 5/30 czyli 0,166666.
Mój index wynosi 1/10 czyli 0.1
Na obiadek opróżniam rondelek kaszy gryczanej (gotowanej) z solą, pieprzem i ew. curry. Kocham prostotę, a właściwie to jestem straszny leń i szkoda mi czasu na kulinaria. Mam więcej czasu na zabawę.

Sort:  

co kto lubi ;) ja osobiście lubię spędzać czas w kuchni, czasem przygotowuje dania w 15 min, a czasem mam ochotę zrobić coś bardziej skomplikowanego ;)

(gotowanej)!!

to jest cudowne doprecyzowanie 😆

A co ja kura?

gdzieżbym podejrzewała! :)))

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59524.20
ETH 2999.76
USDT 1.00
SBD 3.77