Sort:  

Jakby Ci to wyjaśnić... Witamy na Steemit :3

Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych?

Który zapis tej ustawy niby? Jesteś autorem utworu? Posiadasz do niego prawa majątkowe? Występujesz tutaj jako reprezentant właściciela praw, prokurator, zaniepokojony obywatel, moderator steema? Czy mam rozumieć, że mi czymś grozisz? Czy po prostu sobie bluzgasz, bo jesteś w internecie?

Albo czy na przykład wiadomo ci, jaka jest praktyka sądowa w przypadku niespełnienia przesłanek wyłączających z art. 25 p. 1b tej ustawy? Podpowiem: ta sama pasta na wykopie wisi od roku, na sadisticu od 3 lat. I nawet wyraźnie w tytule napisałem, że to pasta. Jesteś po prostu zazdrosny i należy cię ignorować.

Jestem tutaj trochę dłużej od ciebie i mam też znacznie silniejsze konto, co bezpośrednio przekłada się na mój wpływ na platformę. Uważam, że treści które publikujesz są niskiej jakości i monetyzacja ich spowoduje obniżenie wartości platformy. Dlatego oflagowałem ten post. Co do ciebie, radzę się dostosować do zasad jeśli chcesz tu cokolwiek zarobić, chyba, że twoim celem jest sianie zametu.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66618.20
ETH 3498.13
USDT 1.00
SBD 2.63