Sort:  

Adsactly Bravo, Bravo!! Your post are really Mewtacular!. It inspires me to be a better me. I am learning so
much not only from the information on your post, but also about presentation and design. Thank you!

Narobiłaś mi smaka na pajdakie :d
z resztą każde mięso nie jest mi obce :)

Haha... wszystko było dzisiaj dobre aczkolwiek pajdakia nie mieliśmy :) Były za to grillowane kotlety ze schabu z kością, kotlety z karczku i udka z kurczaka dla dzieci. Dalej fura faworków i małych greckich pączków polanych miodem a moja córka nawet tort zrobiła, szaleć to szaleć ;)
Od jutra mniszek lekarski z oliwą i cytryną :P

Słyszałem o tym od znajomych w pracy, którzy śmiali się, że następnym razem do moich pączków przyniosą kilka kurczaków z rożna ;)

Mam nadzieję że dotrzymają słowa ;)


Jak zwykle wygląda pysznie

Z chęcią wybrałbym się na takie mięsne święto.

Poza okresami postów w Grecji je się sporo mięsa, głównie z grilla.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62108.38
ETH 2582.55
USDT 1.00
SBD 2.57