You are viewing a single comment's thread from:

RE: #Tasty: 11. Ciasto na pizzę

in #pl-kuchnia6 years ago

Bardzo lubię pizzę na grubym spodzie, zwłaszcza w wersji "po polsku" - z usmażoną cebulką i kiełbasą. :)

Standardowa kostka drożdży ma aż 10 dag. 5 dag drożdży na 2 szklanki mąki (zapewne około 36 dag) to byłoby bardzo dużo. Dodaj o jaką ilość dokładnie chodzi.
I jeszcze mam pytanie, dlaczego rozczyn bez cukru? :)

Sort:  

cukier dodaje do pozostałych składników :) dla mnie jest to wystarczająca ilość, więc nie mam zwyczaju dodawać cukru do rozczynu :)
ostatnio dodawałam pół kostki drożdzy , ale może masz rację warto dodawać mniej, bo ciasto i tak urośnie :) pozdrawiam :)

Dzięki. Spróbuję też tak, bo ja z kolei jak zrobię rozczyn z łyżeczką cukru, to już mąki nie dosładzam.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63687.39
ETH 3309.68
USDT 1.00
SBD 3.93