Domowe nachosy serowo czosnkowe

in #pl-kuchnia6 years ago (edited)

IMG_1983.JPG

Dziś coś szybkiego i nie koniecznie zdrowego😊 Domowe nachosy są idealną przekąską na imprezę. Możecie je zrobić z dowolnymi dodatkami, dipami albo podać je bez niczego – i tak będą pyszne 😊 Z jednego opakowania tortilli wychodzi ich sporo, ale roboty przy tym niewiele, a znikają bardzo szybko. Ja użyłam pszennych tortilli ale równie dobrze możecie użyć pełnoziarnistych – przynajmniej z nazwy będą zdrowe 😊

Składniki:

4 placki tortilli
100 gram masła
60 gram parmezanu
pół łyżeczki soli
3 łyżeczki suszonej bazylii
5 ząbków czosnku

IMG_1974.JPG

IMG_1976.JPG

IMG_1978.JPG

IMG_1980.JPG

Przygotowanie:

Każdy placek tortilli kroimy na 16 części. Masło rozpuszczamy i studzimy. W misce mieszamy rozpuszczone masło z wyciśniętym czosnkiem, solą, bazylią oraz startym na małych oczkach parmezanem. Trójkąty tortilli moczymy i obklejamy powstałą masą. Układamy je na blasze wyłożonej papierem i pieczemy około 12 minut w 160 stopniach. Po upieczeniu nie zdejmujemy nachosów z blachy dopóki nie wystygną bo muszą stwardnieć.

IMG_1981.JPG

IMG_1983.JPG

Sort:  

Dobry pomysł na przekąskę i fajne kształty. :D
Ile czasu można je przechowywać (tak mniej - więcej)?

Wiesz co, zawsze robiłam je tego samego dnia co była imprezka i nigdy nie zostały więc nie mam pojęcia :)

W sumie się nie dziwię :D

Ooo... bardzo mi się podoba Twój przepis, będę próbować :)

Pochwal się jak zrobisz ;)

Oczywiście o niebo lepsze niż sklepowe!

Chcę spróbować:)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63330.55
ETH 2645.93
USDT 1.00
SBD 2.82