Sort:  

@grecki-bazar-ewy
Ja w ramach sponsoringu całą dzienną pulę upvotów oddałem na Twoje komentarze :)

Dziękuję :) Pewnie jak ja, z niecierpliwością czekasz na konkursowe przepisy :P

Jasne, że tak :) Zwłaszcza, że uwielbiam "jeść oczami" :D

Zastanawiałam się, czy się tu nie podzielić moimi zbiorami przepisów. Zbierane przez ponad 10 lat... jest tego od groma. :D Jest tylko jedno ale... nie umiem gotować. :D

Przecież na zdjęciu nikt nie pozna czy to smaczne czy nie(?)

Znaczy że zbierasz przepisy ale nie gotujesz?

Gotuję, bo jeść trzeba. :) Nic wymyślnego jednak. Za to w przepisach... orgia smakowa. :D Kiedyś nawet próbowałam zrobić kurczaka w migdałach - na słodko był . Pogonili, skrytykowali i tak mi skrzydełka podcięto... ;)

Inna sprawa, że mogli pogonić bom beztalencie. (tylko o tym nie wiem) :D

A to szkoda:(

Działaj! Może nawet wygrasz! Nie ma co się zniechęcać kilkoma negatywnymi słowami.

Czekam na przepis:)

Greetings what little I could understand, since my home league is Spanish and I do not speak Ruso, what I can understand I like you I leave my vote and a link to support me with your vote. Thank you

https://steemit.com/catellano/@cumanes34/aprendiendo-a-gatear-aqui-en-steemit

Popularność gotowania wśród polskiej społeczności steemit jest tak duża, że chyba jak już zacznę uczyć mame obsługi komputera to jednym z punktów będzie konto na steemit :D Może ją zaciągnę do tej, ewentualnie kolejnej edycji :)

Świetny pomysł, zaciągnij Mamę koniecznie! :)

Już namówiona do kolejnej edycji, bo ten tydzień trochę pracowity :)

Bardzo się cieszę :)

Jak milo że jest konkir a kulinarny dla polskiej grumpy. Gratitude. Wpisy do piątku. Mam nadzieje dolaczyc na czas :)

To cały tydzień czasu, zapraszam :)

No to mi się podoba !!!

Świetny pomysł może coś wymyśle :) w te 20 min troszkę mało

Na pewno dasz radę :)

Bardzo fajny pomysł! Mam przed sobą wyjazd ale jak mi się uda i znajdę czas to chętnie wezmę udział :)

Czekamy na Twój wpis konkursowy :)

Super pomysł 😀 może się zmobilizuje :D

Zapraszam :)

Super pomysł! Na pewno dołączę :D

A te 20 min na przygotowanie to razem np z pieczeniem?

Tak :) Nasz sponsor @fervi jest bardzo zapracowany więc ma być szybko i smacznie ;)

Mało czasu :) Ale coś wymyślę ;)

Jestem pewna że coś wymyślisz :)

Challenge accepted. Jak tylko uporam się z przeprowadzką, i dokopię się do kuchni zaprezentuje swoje popisowe danie.

Powodzenia w przeprowadzce :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64344.88
ETH 2629.39
USDT 1.00
SBD 2.83