You are viewing a single comment's thread from:

RE: Więzień labiryntu/ Co się stało z tą ekranizacją?

in #pl-ksiazki6 years ago

Książek nie czytałem, za to niedawno obejrzałem podczas pewnego kinowego maratonu trylogię filmową "Więzień labiryntu". Pierwszy film naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył. Bawiłem się przy nim przednio. Najbardziej podobał mi się klimat takiej tajemnicy (co jest za murami? skąd te mury? itd.).

Jednak kolejne dwie części było co najwyżej średniakami... Sporo tam było głupot, oklepanych tekstów, niedorzeczności... Na szczęście miały lepsze momenty.

Ale to moje zdanie :) Każdy może odbierać to inaczej.

Czy zgadzasz się bym wsparł ten post (oraz ewentualnie kolejne) za pomocą bid bota kuratorskiego? Więcej informacji tutaj: https://steemit.com/polish/@kusior/wsparcie-dla-tagu-pl-filmy.

Sort:  

Tak, zgadzam się. Dziękuję bardzo:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68313.70
ETH 3663.55
USDT 1.00
SBD 3.66