Siedzę w domu bo kocham ludzi ❤️

in #pl-ksiazki4 years ago (edited)

Witam domowników całodobowych 🙋‍♀️🙋‍♂️🤱
Dziś mija kolejny dzień dobrowolnej kwarantanny. Przez ostatni tydzień nastroje zmienne. Pewnie jak u większości, którzy siedzą w domach, bo kochają ludzi.
Wczoraj w łazience spotkałam wroga kobiety, czyli wagę. Długo broniłam się, przed wejściem na nią, jednak uległam i zobaczyłam wagę dodatnia 😱 4 kg do przodu. Szybko sobie wytłumaczyłam że waga stoi krzywo i głupotę pokazuje 🥴
Dziś rano jednak myśl wagi przeszła mi przez głowę i postanowiłam poćwiczyć.
Zrobiłam 10 przysiadów, 30 brzuszków, trucht w miejscu 7 min i na tym koniec. Jednak obiecuje że bardziej się postaram i nie mówcie nikomu , że taki ubogi trening miałam 🤫
Po wielkim wysiłku fizycznym 😜 i dla zabicia czasu, zrobiłam katalog książek, które przeczytam w czasie w kwarantanny i będą zaliczane do lektur obowiązkowych.
Długo się nie zastanawiałam, bo mam ulubioną pisarkę do której często wracam i uwielbiam jej książki.

EC8E77C2-3A61-4520-92B7-E152755768F4.jpeg

Przedstawiam Państwu
Agatę Christie 😀
Tylko tej pani nie trzeba przedstawiać, bo większość ją zna, hmm nie osobiście ale jej kryminały.
Gdybym umiała pisać tak jak ona, to nie zanudziłabym Was, moimi bezsensownymi artykułami. Tylko świetnymi rozdziałami powieści.
Nie dla psa kiełbasa, musicie się ze mną męczyć. Bo siedząc w domu i częściej będę wrzucać moje wpisy.
A może przejdę do kuchni i zacznę myć naczynia 🤔

995F4E70-49AE-4FC9-AB74-4D4EB6DEB989.jpeg
Tyle na chwile obecną co chciałam napisać.
Może jeszcze jedno zdanie, albo dwa.
Siedzimy w domu, bo kochamy ludzi, w końcu myślimy o innych a inni myślą o nas.
Żeby nikt nie wpadł na pomysł, żeby iść do kościoła.
Trzymajcie się zdrowo do następnego wpisu 🙋‍♀️
Damy radę 💪💪💪
Zdjęcie moje książek
Cytat z netu

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58251.90
ETH 3138.11
USDT 1.00
SBD 2.24