Sort:  

Tak przyjemnie przy Twym zbiorze sie siedzi, czyta i przenosi myslami do domu...
Dzieki za to, ze piszesz.

Przeczytalam “Dziewczyne z muszla” Tracy Chevalier i od razu poszlam po wiecej ksiazek. Obecna na polce byla “Dziewczyna z perla”. Juz czytam. Dodatkowo przeczytalam “Z pamietnika mlodej mezatki” (M. Skiera). Czytalam tez rownolegle “Slow life...” i “Weekly healer...”. Obydwie wybiorczo. Nie pamietam calych tytulow ani autorow.

“Wychowanie dziewczat w Czechach” (M. Viewegh) przeczytalam po polsku i dodatkowo znalazlam wersje po angielsku. Tej drugiej jednak nie doczytalam. Powroce do niej za jakis czas.

Sprawdze czy podane przez Ciebie tytuly znajde w pobliskiej bibliotece.

Pozdrawiam sierpniowo!

A moja biblioteka nie ma "Wychowania dziewcząt w Czechach". Muszę jakoś inaczej zorganizować egzemplarz. :)

"Dziewczynę z perłą" wypożyczę, bo jest i jestem jej bardzo ciekawa. Film podobał mi się. Myślę, że warto sięgnąć i po książkę.

Dziękuję za tytuły i odwiedziny moich comiesięcznych donosów. :)

Wlasnie dotarla do mnie “Ania”! Jestem podekscytowana tym tytulem.

Dzieki za pomysl.

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62187.20
ETH 3051.46
USDT 1.00
SBD 3.79