Sort:  

Jak dobrze przeczytac!
Jak kazdego pierwszego miesiaca zreszta;) za kazdym razem sprawdzam, ktore, z opisanych ksiazek ma moja biblioteka. Jak na razie jest kiepsko. Przy czym zamiast “Dziewczyny z lustra” zaproponowano mi “Dziewczyne z muszla”. Zamowilam. Z checia zobacze coz to za czytadlo.
Dzisiaj oddalam “Sennosc” (W.Kuczok) i “Bajki, które wydarzyly sie naprawde” (A. Moczulska). Noce zarywalam! Wspaniale sie je wchlanialo!
Obecnie, tez nieprzerwanie prawie, czytam “Maria i Paul. Milosc geniuszy” (M. Karpinski).

image.jpg

Wspaniala!

A jesli chodzi o sluchanie ksiazek to owszem, zrobilam dwa podejscia. Pierwsza to byla autobiografia prezydenta Clintona, druga, o tytule zblizonym do “Jutro bedzie lepiej”. Nie do konca pamietam, bo okazala sie nie dla mnie. Oddalam bez dosluchania do konca.

Bede kontynuowac przygode z innymi pozycjami:)

Dzieki za uprzyjemnienie wieczoru!

O - bardzo ciekawie się zapowiada ta "Maria i Paul". W dyskoncie widziałam też jeszcze jedną biografię, którą bardzo chciałabym przeczytać - Ireny Kwiatkowskiej. :)

Ja nie wiem, czy moje słuchanie by się w ogóle zaczęło bez Wadery i jej podpowiedzi tytułu "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął". Biblioteka miała tylko wersję do słuchania.
Najbliższa przerwania słuchania byłam przy "Teściową oddam od zaraz", ale jednak jakoś zmęczyłam całość. Ale tak - trzeba próbować różnych tytułów. Traktuję to trochę jak wyzwanie i jakoś idzie. Nauczyłam się słuchać, nie gubić wątków, chwytać imiona i charakterystyki bohaterów.

Dzięki za odwiedziny i podzielenie się tytułami! :)

Jesli lubisz historie, to ksiazka “Bajki, ktore...” tez Cie moze zainteresowac. Autorka bardzo przystepnie i ciekawie przedstawia wielkich (mniej lub bardziej;) ludzi tego swiata. Wciaga i zacheca do zaglebienia sie w zycie poszczegolnych postaci. Przeczytam raz jeszcze. Bede tez siegac do zrodel (po tym jak przeczytam kolejna czesc przygod panny z Kostki;)!).

Pozdrawiam!

Tak - bardzo lubię! Dzięki za polecenie, bo tytuł pewnie by mnie zmylił. :)

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Lista osób z naszego triala oraz wszystkie podbite przez nas posty są publikowane we wtorkowych raportach z działalności grupy. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY

@wadera

A ja takąż nadzieję żywiłam, że się podzielisz opinią o Romku... :) A tu nic!

Jednak miesiąc jest krótki i w takcie staram się nie dopożyczać. O Romku pod koniec czerwca będzie. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58521.00
ETH 2488.65
USDT 1.00
SBD 2.39