Książka, o której chcę coś napisać #1 Andrzej Saramonowicz ''Chłopcy''

in #pl-ksiazka7 years ago (edited)

Niniejszym chciałbym rozpocząć nowy cykl na swoim blogu pod tytułem Książka, o której chcę coś napisać
Co jakiś czas będę wrzucał tutaj jakąś książkę, obok której nie mogę przejść obojętnie, wraz z krótką recenzją. Obiecuję, że będę się starał pisać bez spojlerów i zwięźle, zatem do dzieła.

Andrzej Saramonowicz jest twórcą filmów ''Testosteron'' i ''Lejdis'' zatem mniej więcej możemy się domyślać iż jego książka będzie napisana w podobnym tonie. Chłopcy to bardzo ciekawa komedia obyczajowa przedstawiająca historię ojca i syna. Traktuje o miłości, przyjaźni, różnicy pokoleń. Czyta się ją bardzo swobodnie. Autor co prawda posługuje się wygodną dla siebie lekką, pikantną formą z wieloma komediowymi epizodami, jednak uważam, że całokształt posiada swój głęboki przekaz i nie jest to banalna pozycja.

Sort:  

To wszystko? :)

Specjalnie dla Ciebie @cezarys napiszę jeszcze, że według mnie warto przeczytać tą książkę jeżeli jest się ojcem, oraz że zawiera wiele wulgaryzmów. Sam nie jestem ani ojcem ani krytykiem literackim, dlatego moje opisy do wskazanych książek będą raczej krótkie, no chyba że mnie prawdziwa wena dopadnie :)

No to poczekam na wenę ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62795.57
ETH 2581.60
USDT 1.00
SBD 2.74