Dwa interesujące airdropy 🤑 Two interesting airdrops

in #pl-kryptowaluty6 years ago (edited)
Sort:  

Oba posiadam i oba prezentowałem , ale eib to dla mnie projekt zagadka.. wciaż nie moge dokopać do tego kto stoi za tym projektem..

Zgodnie z tym co podają na stronie za projektem eib.ai stoi (a jakże) eib.ai 😛 Obstawiam, że to AI (Artificial Intelligence)

Dobrze, że dzielisz się takimi znaleziskami . Pozdrawiamy :)

Zrobiłem AVINOC na prawie 400 teoretycznych dolarów i czekam.
Wy już macie te coiny na portfelu?

Nie. Poza tym to moga byc gujanskie dolary ;-)

Posted using Partiko Android

Oczywiście, że mogą! 😜
Przyznam, że pod kątem technicznym to najlepszy airdrop jaki robiłem. Świetna strona, wszystko zautomatyzowane praktycznie, wracała po wykonaniu zadania w to samo miejsce, od razu wyświetlała status - no dla mnie bomba.

Owszem - jak tokeny okaża się nic nie warte to będą mieli fajną bazę danych o klientach ;-)

Ostatni kwartał roku zapowiadane wejscie na giełde.. Tak wynik z ich roadmapu..

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00