Opis niszowej kryptowaluty z potencjałem do wzrostów #4

in #pl-kryptowaluty6 years ago (edited)

 Cześć, z tej strony Cashowsky,

UWAGA!

Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że przygodę ze steemit dopiero zaczynam i mam w planach całkiem srogo doładować sobie konto i zamrozić trochę kaski, coś słyszałem, że upvote'y są bardziej wartościowe, dlatego zapraszam was do obserwowania mnie, a ja się odwdzięczę ;)  


Dzisiaj przedstawiam wam w skrócie opis niszowej kryptowaluty, która ma potencjał do tego by zyskiwać w ciągu następny miesięcy na wartości, o to dlaczego :   

OYSTER

 Projekt rozwiązuje problem, który oczekiwalibyśmy, że kryptowaluty nowej generacji będą rozwiązywać, a mianowicie reklamy.
Teraz, jeśli używasz AdBlocka, nie zobaczysz reklamy z treścią w sidebarze, czyli np. okienku po prawej, a twórcy contentu też muszą opłacić rachunki i niestety nie zostają wynagrodzeni za swój kontent i powierzchnie reklmową.

Oyster eliminuje ten bałagan i natarczywość wyświetlania reklam. Zamiast tego używa mocy obliczeniowej komputerów odwiedzających strony, do generowania tokenów.
Reklamy nie będą wyświetlane, ale twórcy serwisów nadal będą otrzymywać środki na utrzymanie.
Twórcy Oyster postanowili połączyć technologię Tangle od IOTA oraz blockchain Ethereum, co stwarza duże pole do popisu dla programistów i zapewnia projektowi duże perspektywy rozwoju.
Rosnący rynek reklam internetowych również działa na korzyść dla projektu Oyster. 


Dlaczego Oyster Pearl jest warty uwagi?


Rozwiązuje powszechny problem użytkowników internetu korzystając z technologii IOTA oraz Ethereum.
Wysoki wolumen w porównaniu do kapitalizacji rynkowej, co zwiastuje wzrosty.
Pod względem analizy technicznej wygląda, że mamy ładny trend boczny. (był trend boczny ponieważ gdy pisałem ten artykuł PRL podskoczył o 20%)
Czy będę inwestował i korzystał ?
TAK i TAK - reklamy to potężny rynek w internecie, 75% pieniędzy w internecie właśnie pochodzą od reklamodawców.
Sam prowadzę 3 strony, mam na nich włączoną monetyzację i będę testował możliwość jaką daje nam PRL.
Zdam wam relację wyników w następnych artykułach.
LINK DO OFICJALNEJ STRONY: KLIKNIJ TUTAJ 


Jeśli uważasz, że pomogłem Ci znalezć perełkę oraz czekasz na więcej moich propozycji to:
Obserwuj mnie:
Steemit: https://steemit.com/@cashowskypl
Facebook: https://www.facebook.com/cashowsky/
Twitter: https://twitter.com/CashowskyPL   

Sort:  

Welcome to steemit
You can join this discord channel to be taught how to go about how to succeed on steemit and learn business,poetry,art,crypto and get motivated,taught how to make good posts and comment and non plagiarised posts
https://discord.gg/WaeJXmE
Join the discord channel today and learn something

Niby ciekawe, ale pewnie też będzie dało się to zablokować, a skoro będzie się dało to ludzie będą z tego korzystać.

Sam jestem ciekaw jak to w praktyce obciąży komputer i jak się będzie miało do optymalizacji stron

Będę to testował na dniach i zdawał relacje, mam 3 strony do dyspozycji. Kika tys. osób dziennie na jednej mam nadzieje że będzie to opłacalna dla mnie opcja ;) Nie ukrywajmy, adblock dla twórców stron www, którzy mają zaimpletowane reklamy nie są korzystne i PRL właśnie rozwiązuje ten problem.

Będziesz to testował na własnych stronach? Jeśli tak, to czy będziesz informował na stronie, że używa ona mocy obliczeniowej klienta? Pytam, bo ja szerokim łukiem omijam takie strony, już wolę reklamy (serio) :)
Drugie pytanie - jak byś ocenił przewagę (technologiczną / biznesową) w porównaniu do skryptów typu https://github.com/cazala/coin-hive ? Czy na pewno tworzenie osobnej kryptowaluty do tego typu zastosowania jest tutaj konieczne?

Nie znam tego skryptu co wysłałeś, ale w wolnej chwili się zapoznam.
Tak mam zamiar to przetestować, jeśli będzie to faktycznie opłacalne to będę musiał o tym poinformować na stronie, oczywiście ;)
Ale od razu mówię, będę tylko TESTOWAŁ ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63281.14
ETH 2674.11
USDT 1.00
SBD 2.79