Opis niszowej kryptowaluty z potencjałem do wzrostów #3

 Cześć, z tej strony Cashowsky,

UWAGA!
Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że przygodę ze steemit dopiero zaczynam i mam w planach całkiem srogo doładować sobie konto i zamrozić trochę kaski, coś słyszałem, że upvote'y są bardziej wartościowe, dlatego zapraszam was do obserwowania mnie, a ja się odwdzięczę ;)  

 

Dzisiaj przedstawiam wam w skrócie opis niszowej kryptowaluty, która ma potencjał do tego by zyskiwać w ciągu następny miesięcy na wartości, o to dlaczego :  

 Kyber Network (KNC) to zdecentralizowana giełda zbudowana w oparciu o system rezerw.
Projekt, w którym odbyło się ICO pod koniec 2017 r.,
Jest jednym z dwóch projektów formalnie doradzanych i wspieranych przez Vitalik Buterin (Buterin ogłosił swoje wsparcie i doradztwo publicznie dla Kyber Network i OmiseGo).
Zdecentralizowany model Kyber exchange jest inny niż wszystko, co widzieliśmy wcześniej, ponieważ zapewnia gwarantowaną płynność przez cały czas.Kyber jest również deflacyjny.
Aby wykonać transakcje, rezerwy muszą być na portfelu, a część wysyłanego KNC jest spalana po każdej transakcji.

grafika: youtube.com

W miarę wzrostu liczby użytkowników i rezerw w sieci Kyber, zapotrzebowanie na KNC będzie rosło, a total supply KNC będzie jednocześnie spadać.
Wysoki popyt plus niski total supply to pozytywne działania na wzrost wartości.
Jeśli spojrzymy na rynek, możemy zobaczyć, jak w ostatnich miesiącach kryptowaluty giełd szły w górę. Tokeny takie jak BNB, ZRX, KCS i KMD trafiły do ​​50 najlepszych kryptowalut na CoinMarketCap.
Jednak Kyber znajduję się obecnie na pozycji 70.
Bazując na sukcesie innych tokenów w podobnej dziedzinie zastosowania, KNC wydaje się być wyjątkowo niedocenianym projektem.
Pod względem analizy technicznej, możemy zauważyć przejście w trend wzrostowy.

LINK DO OFICJALNEJ STRONY: KLIKNIJ TUTAJ 

Jeśli uważasz, że pomogłem Ci znalezć perełkę oraz czekasz na więcej moich propozycji to:
Obserwuj mnie:
Steemit: https://steemit.com/@cashowskypl
Facebook: https://www.facebook.com/cashowsky/
Twitter: https://twitter.com/CashowskyPL   

Sort:  

Wszystko ładnie pięknie ale narazie rynek przeżywa kolejne załamanie. Ja narazie nie inwestuję w nic nowego. Czekam na lepsze dni że tak powiem 😄

Dokładnie, trzeba być jak krokodyl ;)

Dobry artykul. Mala rada: uzywaj a href do cytowania zrodel grafik.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59466.22
ETH 2616.54
USDT 1.00
SBD 2.44