Opis niszowej kryptowaluty z potencjałem do wzrostów #2

 Cześć, z tej strony Cashowsky,

UWAGA!
Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że przygodę ze steemit dopiero zaczynam i mam w planach całkiem srogo doładować sobie konto i zamrozić trochę kaski, coś słyszałem, że upvote'y są bardziej wartościowe, dlatego zapraszam was do obserwowania mnie, a ja się odwdzięczę ;) 

Dzisiaj przedstawiam wam w skrócie opis niszowej kryptowaluty, która ma potencjał do tego by zyskiwać w ciągu następny miesięcy na wartości, o to dlaczego :

SelfKey to ekosystem, który pozwala na zarządzanie swoją tożsamością online, umożliwia obywatelom ochronę ich wolności, prywatności i pieniędzy.
Dzięki portfelowi SelfKey osoby prywatne i firmy mogą bezpiecznie zarządzać swoją cyfrową tożsamością w postaci dokumentów.
Nie ma obowiązku ich wysyłać osobom trzecim, mogą być udostępnione do wglądu.
Co ważne, wszystkie twoje osobiste dane i dokumenty są przechowywane lokalnie na twoim urządzeniu, a nie na serwerze SelfKey lub na blockchain.

Dostęp do danych jest możliwy tylko wtedy, gdy udostępnisz je zaufanej instytucji.
Inwestorzy kryptowalutowi, którzy posiadają KEY mają dodatkowe przywileje dotyczące z obsługi ich portfela, ponieważ wysyłanie ETH i dokumentacji tożsamości może odbywać się za pomocą jednego kliknięcia.
Dodatkowo, platforma SelfKey może być używana do ubiegania się o paszporty, ubiegania się o obywatelstwo poprzez inwestycje, tworzenie konta bankowego, składanie wniosków o status zamieszkania i wiele innych.
W Lutym byliśmy świadkami ciekawych wydarzeń z SelfKey, nowe partnerstwa z bankami na Antylach Holenderskich i na Kajmanach..
Partnerstwo SelfKey-Polymath, ogłoszone pod koniec stycznia.
Pod względem analizy technicznej, KEY jest bardzo nisko w cyklu.
LINK DO OFICJANEJ STRONY : KLIKNIJ TUTAJ

Jeśli uważasz, że pomogłem Ci znalezć perełkę oraz czekasz na więcej moich propozycji to:
Obserwuj mnie:
Steemit: https://steemit.com/@cashowskypl
Facebook: https://www.facebook.com/cashowsky/
Twitter: https://twitter.com/CashowskyPL   

Sort:  

Wygląda ciekawie ale jakoś mnie to nie przekonuje no bo co za problem skopiować udostępnione dane?
Zainwestować można na zasadzie co mi szkodzi wrzucić w to parę groszy a nóż widelec za 10 lat będzie warta milion razy więcej.

na tym właśnie polegają lowmarketcapy, każdy musi znalezć swoją perełke w która będzie wierzył ;)
Jak dużo osób inwestuje coiny, które maja już za sobą kilku letnie doświadczenie i czeka ich maksymalnie tylko kilkukrotny wzrost, a ile osób interesuje się nowymi kryptowalutami przed którymi jeszcze długa i szeroka droga razem z potencjałem na wzrost x100 ?

Coins mentioned in post:

CoinPrice (USD)📉 24h📈 7d
ETHEthereum523.243$-2.81%5.58%
KEYSelfkey0.010$2.03%30.59%
LINKChainLink0.413$-2.57%28.93%
POLYPolymath0.479$-1.87%16.1%

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59466.22
ETH 2616.54
USDT 1.00
SBD 2.44