Sort:  

jakie piękne zdjęcie

Moje jak moje ...odwiedziłem Twój blog i widać że to nie pierwszyzna trzymać dla Ciebie aparat. Masz piękne zdjęcia :-)

I link do tego postu wklej teraz w komentarzu pod postem konkursowym tutaj :)

Jakoś powoli do tego dotarłem :-) Stary ale jeszcze nie głupi haha jeszcze raz bardzo dziękuję. Nie liczę na dużo głosów ponieważ jestem nowy ale warto spróbować i to dzięki Tobie :-)

Hej witam w konkursie, ciekawe zdjęcie;-) i powodzenia.

Dziękuję bardzo. Myślę że nie tylko Tobie Tomi się spodoba. Pozdrawiam :-)

Bardzo ładne zdjęcie! Mam podobną z Międzyzdroje

Bardzo się cieszę ze się podoba. Mam nadzieję że również fotografujesz. Wpadnę na Twój blog zerknąć Twoje prace:-) Pozdrawiam.

Miał być zachód nie wschód hehe:) Ale zdjęcie bardzo ładne.

No to dyskwalifikacja albo falstart z mojej strony hahaha no nic. Stało się.

Już poprawiłem wpis... no to pięknie:-/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57610.17
ETH 3118.28
USDT 1.00
SBD 2.39