You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pamukkale Turcja czyli wycieczka z niespodziankami i arbuzami - Zgłoszenie do Konkurs podróżniczy dla każdego!

in #pl-konkurs6 years ago

Takie i podobne sytuacje są powodem, że szerokim kołem unikam turystycznie popularnych miejsc. Gdzie turyści, tam potencjalny zarobek miejscowych i przyciąganie różnego rodzaju fachowców od ściągania nawisu inflacyjnego. Kedyś opiszę podobny obrazek.
Z arbuzem miałem podobnie. Ponieważ nigdy nie nosiłem z sobą wody, kiedyś jednak po wypatrzeniu sterty arbuzów nagle zaatakowało mnie potężne pragnienie. Ale nie miałem noża. Przez półtorej godziny, mając już w ustach niebiański sok, w upale, poszukiwałem upragnionego noża. Nie ma i nie ma. Miasteczko małe, sklepy jedynie z materacami, sznorklami i parasolkami. W rezultacie musiałem kupić komplekt 4 noży, z których 3 zostawiłem właścicielowi, a sam na tym właśnie murku, prze 40 minut wcinałem potężne plastry. Dałem radę.

IMG_4033.JPG

Sort:  

To musiało być długie 1,5h, ale w końcu udało się;-). Też miałem czasami sytuacje, że brakło mi noża np. do przekrojenia manga. Na szczęście na Teneryfie jest dużo ludzi jeżdżących kamperami, dlatego zawsze uda się od kogoś w terenie pożyć nóż. ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64251.91
ETH 3494.19
USDT 1.00
SBD 2.54