Sort:  

Moim zdaniem wygląda to teraz dużo bardziej przejrzyście. Linki do konkursów są, zestawienie w których konkretnie dniach tygodnia odbywa sie dany konkurs również, więc jak dla mnie jest wszystko czego trzeba. Konkursy w których nic sie nie działo tylko powodowały dłuższe przewijanie- a przecież i tak sa uwzglednione w tabeli u góry.

Bardzo mi się podoba TK po zmianach :) Dobra robota!
(oczywiście resteemuję)

wpadłam na twój profil przypadkiem @khrom i podoba mi się, co robisz tu dla polskiej społeczności. aczkolwiek jako,że wciąż zielona jestem, mogę zadać pytanie ? :) rozumiem, że konkursy są prowadzone przez różne osoby, a ty jesteś opiekunem tagu pl-konkurs, tak ?

osobiście myślę,że z czasem ten konkursy jeszcze bardziej zyskają na popularności. ja udzielam się tylko w kategorii kuchnia, i to przez brak czasu, ale z mężem planujemy prowdzić konto , gdzie będziemy dzielić się doświadczeniami podróżniczo-kulturalno-fotograficznymi, więc liczę , że będziemy mogli też przyłączyć się do innych konkursów :) konkursy świetnie stymulują rozwój platformy, naprawdę dobry pomysł miał pionier ;-)

Powodzenia!

nie no ja nie jestem opiekunek tagu pl- konkursy chociaż w sumie jak na to w ten sposób spojrzeć.. :D Po prostu wpadłem jakiś czas temu na prowadzenie tego zestawienia z racji pewnych rożnych rzeczy które zaplątały mi głowę i tak się zaczęło :D

aa rozumiem, czyli musi byc ktos inny opiekunem tego tagu, prawda, bo kazdy tag musi miec opiekuna ? :)

nie z tego co wiem to nikt nim nie jest. on po prostu służy jako taka kategoria pod którą jak się wejdzie to można znaleźć wszystkie zamieszczone pod nią materiały w jednym miejscu. Tagi można sobie tworzyć do woli. Opiekunowie najpopularniejszych tagów zostali wyznaczeni przez społeczność żeby lepie wspierać wartościowe treści.

Hi @khrom, I'm @checky ! While checking the mentions made in this post I found out that @pokocjan doesn't exist on Steem. Maybe you made a typo ?

If you found this comment useful, consider upvoting it to help keep this bot running. You can see a list of all available commands by replying with !help.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62922.70
ETH 2543.02
USDT 1.00
SBD 2.83