3 steem za rekomendacje / 3 steem for recommendations

in #pl-konkurs6 years ago

897EEC57-076C-497D-A1E0-F5C0D6591612.jpeg
Zdjęcie przedstawia moje trzecie oko, które potrzebuje inspiracji w postaci ciekawych treści :D / in the photo you can see my third eye craving some good content on steemit

Mam do Was prośbę - zauważyłam, że na moim feedzie nie dzieje się ostatnio nic nowego. Polećcie mi proszę nowych userow, polsko- i angielskojęzycznych. Każda propozycja którą zafollowuję zostanie nagrodzona z puli.

Guys, I noticed my feed has been fairly inactive lately. Please recommend some new users to me, either Polish or English speaking. Each person who suggests an account I will follow, will receive some steem.

Thanks!

Sort:  

można już wrzucać posty i komcie? to polecam siebie za jakiś czas :D

Dziękuję i zapraszam :)

dzieki za polecanko, moje polskie konto to @saunter-pl :)

Cool concept. I’ll try and think of some good peoples to follow.

I cant wait. I'm sure your suggestions will be good.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63607.88
ETH 2506.13
USDT 1.00
SBD 2.59