You are viewing a single comment's thread from:

RE: 'Ale ja tam nie chcę znowu jechać' - konkurs podróżniczy

in #pl-konkurs6 years ago (edited)

Eeee, ale to na zdjęciu podpisanym "angielska wieś" to wcale nie jest angielska wieś :) tylko osiedle jakich pełno zarówno w miastach, jak i na przedmieściach ;)

Angielska wieś to raczej coś takiego:

Albo takiego:

Albo takiego:

Sort:  

Bo to taka wieś-miasteczko ;) jeden kościół, jedno przedszkole i same domki jednorodzinne

A na takiej wypasionej wsi to ja jeszcze nie byłam :)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Edwinstowe, A to potwierdzenie, że to jednak wieś :P

No takich "nibywsi" pełno w Angli, a i specjalnie wybrałem zdjęcia kilku przypadkowych, a nie tych właśnie wypasionych jak np Bibury czy Hambleden. Ale zgodzę się, że Anglia może się nie podobać, szczególnie jedzenie ;) Ja w Anglii uwielbiam normańską architekturę i gotyk.

Btw, w Edwinstone i okolicznych lasach byłem nawet kilka dni temu- nie po raz pierwszy zresztą ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57292.40
ETH 3073.43
USDT 1.00
SBD 2.32