You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czego to jeść nie można karmiąc piersią - część druga

in #pl-kobieta6 years ago

Cześć! Miło was znowu widzieć :-) Moje spostrzeżenia jako ojciec trójki dzieci i facet dwóch kobiet(obecnie na szczescie jednej :-) ) moge powiedziec ze nie ma reguły na to co jedzą kobiety w ciąży. Każda inaczej reaguje. A to że dziecko ma kolki to tak jak napisałaś, nie koniecznie od jedzenia. Kiedy dziecko płacze to też nie ma co panikować. Albo głodne, a często wystarczy przytulić. Obecnie mój Gracjanek walczy z atopowym zapalenie skóry. Testy z krwi wykazały tylko orzechy arachidowe i sierść psa. Mleko to mam na recepte

Sort:  

Widziałam Twoją córkę, ale synka jakoś musiałam przeoczyć, albo się nie chwaliłeś? Z płaczem to tak jak piszesz, nie zawsze chodzi o bój brzucha czy głód, czasem może być zwykły lęk czy chęć bycia blisko, poczucia, że jest się bezpiecznym i z kimś. Właśnie orzeszki ziemne to jedyna rzecz, której, nie wiem czemu, jeszcze nie jadłam po urodzeniu. Muszę zjeść kilka sztuk i zobaczymy czy będzie ok, ale mam nadzieję, że tak. Powodzenia z AZS, my mamy trądzik niemowlęcy i to trzeba po prostu przeczekać.

@jozef230 w jakim wieku jest Twój synek?

12 miesiecy. Wlasnie sie obudzil swędzi go skóra:(

Hmm.. czyli jest jeszcze trochę za mały na testy na nadwrażliwość (nietolerancję) pokarmową, będzie można je wykonać po 2, a najlepiej 3 r.ż. Proponuję teraz spróbować z wykluczeniem glutenu, jajek i nabiału krowiego, albo wszystko w tym samym czasie, albo pojedynczo. Trzeba poczekać 2-3 tygodnie na efekty. W razie pytań, pisz ;))

Wykluczony ma nabiał. Podajemy mu neocate junior teraz.

To spróbujcie wykluczyć też gluten (pszenica, orkisz, jęczmień, żyto i zwykłe płatki owsiane oraz wszystkie produkty zawierające te zboża lub sam gluten). Z moich doświadczeń wynika, że takie problemy skórne "lubią się" właśnie z glutenem.

Dziękuje za porady. Będe zdawał relacje,.

Trzymam kciuki! Wyzwanie przed Wami, ale naprawde WARTO spróbować.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63179.13
ETH 2573.33
USDT 1.00
SBD 2.72