You are viewing a single comment's thread from:

RE: League Of Legends: Przegląd Newsów #1

in #pl-gry6 years ago

Zaintrygowany Waszym dialogiem pod tym postem, wszedłem na YT, żeby zobaczyć filmik i powiem tak...
(Aha - tytułem wyjaśnienia - ja nigdy nie grałem w League of Legends)
Twój komentarz na YT, jak i komentarz @anshia brzmią dla mnie jak poezja - cholera wie o co w tym wszystkim chodzi, ale to piękne na swój sposób!
;)

Sort:  

To chyba dobrze, więc dzięki :D
Za dużo czasu marnuję na gierkę w lola, a nadal gram jak pajac z bronzu (najniższa liga, tzw. "Elo Hell")

Ja również tak mam jak przeglądam steemit i czytam o rzeczach o których nie mam pojęcia. Czyta się świetnie i to jest najważniejsze :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57899.97
ETH 3059.62
USDT 1.00
SBD 2.29