"Konkurs #pl-gry"

in #pl-gry6 years ago (edited)

pokemongoldheader.jpg

Gry są dla mnie jedną z najlepszych form rozrywki. Oglądając film za pierwszym razem, może być niesamowicie ciekawy, ale gdy oglądasz go trzeci raz, to już wiesz, co się za chwilę wydarzy i zaczyna się nudzić. Fakt gry też kiedyś się nudzą, ale większość gier ma w sobie pewną niepowtarzalność, a przede wszystkim wymagają znacznie więcej czasu niż obejrzenie filmu. Moją przygodę z grami zacząłem już w podstawówce, gdy na pierwszą komunię dostałem Game Boya Color i pokemony Gold to były magiczne czasy. Pamiętam, że na pierwszym zapisie miałem ponad 500 godzin a przechodziłem te pokemony jeszcze kilka razy. Aktualnie jestem posiadaczem ps4, a gry pełnią w moim życiu formę odpoczynku po pracy, a raz zrobię sobie jakiś napad w GTA 5 albo zamorduje somie parę potworków w monster hanter, niestety czasu na granie zawsze jest za mało, a nowych gier jest coraz więcej.

Sort:  

Hi, thank you for contributing to Steemit! I just followed you! Thanks for creating High Quality content! Follow back and we can help each other succeed :) Check out My Latest Post

Hej, sam wpis zaczynał się bardzo ciekawie u ubolewam nad tym, że całość jest taka krótka. Polecam popracować nad formatowaniem tekstu. Przy dłuższych wpisach taka forma jak twoja męczy wzrok i ciężko się ją czyta. Ale sam wpis ciekawy.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.56
ETH 3203.28
USDT 1.00
SBD 2.46