Sort:  

The games looks awesome.

I fully agree ;)

I've played every God of War untill now. I don't even need reviews, but it his getting 95 on Metacritic, probably the highest of wall. Need to get it asap. Is this gameplay yours?

Yup gameplay is mine. I'm playing on ps4 pro and my review is 10 out of 10 You really need to get this game :D

Nie mam w zwyczaju oglądania przechodzenia gier, w które nie grałem, ale chciałem zobaczyć jak wygląda ten rewelacyjny nowy GoW. Chyba nie będzie to gra dla której kupię PS4. Graficznie jak na mnie większego wrażenia nie robi, dodatkowo kamera jakoś za blisko postaci. O ile poprzednie części były rewelacyjne, tak tutaj jakiegoś efektu wow nie ma i chyba nie będę bardzo płakał jeśli ta gra mnie ominie ;)

Uwierz, że ogladajac takie filmiki odczucia jakie płyną z gry są zupełnie inne w porównaniu z tym ile masz frajdy i tego jak niektore widoki powalają grając w grę samemu. Co do pomysłu tworców na grę moim zdaniem jest to krok w dobrym kierunku. Lepsze to niż granie w tego samego farcry praktycznie od 3 czesci (ktora byla świetna) gdzie ubisof zobaczył, że coś sie przyjęło i zaczęli odcinać kupony każdą kolejną częścią, które praktycznie różniły sie tylko oprawą graficzną. Tutaj grajac masz wrażenie że to dalej Kratos-kozak ale jest to zrobione inaczej nie w stylu poprzednikow - slasherów. Co do kamery naprawdę da sie przyzwyczaic mi zajęło to z minute - dwie sterowanie tez sie różni, nie naparzasz juz w kwadrat i trojkat 😉 a combosy są duzo bardziej zlozone kiedy masz mozliwosc rzucania lewiatanem 🙂 Ja osobiście gorąco polecam to grę i jest to dla mnie pretendent do tytułu gry roku, ale czekam jeszcze na red dead redemption 2 😉

Wiem o tym, że odczucia z filmiku są inne. Dlatego właśnie nie przechodzę gier na YT ;) Chciałem tylko zobaczyć grę od strony technicznej jak i samego gameplayu. Zawszę tak robię zanim kupię dany tytuł. W tym przypadku nie poczułem tego, co zawsze czuję jeśli dana gra wygląda dla mnie interesująco. Jestem na jakieś 80% przekonany, że gdybym kupił nowego GoWa, to była by to gra, którą odpaliłbym raz, pograł z 2 godziny i więcej do niej nie wrócił. FarCry, podobnie jak RDR to gry, również z tej dziedziny. Próbowałem w nie grać, ale mnie nie porwały. Za to w takiego Mass Effecta Andromeda, po którym wszyscy jeździli wsiąkłem na prawie 1oo godzin ;)

O widzę konkurencja mi się zrobiła :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63162.76
ETH 3063.49
USDT 1.00
SBD 3.85