Podsumowanie pierwszej rozgrywki Substeemia- uwagi zmiany i propozycje

in #pl-gry6 years ago (edited)
Sort:  

Cześć @khrom :)

Nie żebym był zachłanny ale miałem 3 istotne osiągnięcia ;)

Image36.jpg

Image35.jpg

Faktycznie już wysyłam

A dodatkowe dośw. też otrzymam ? :) Żebym mógł grać dalej muszę mieć "moc" :P

nie za duzo bys chciał:P

no masz tez +1

Yuppiiii \o/

Będzie szaleństwo :)

PS. Zaraz poczytam całego posta, bo na razie nie miałem czasu. Jak pojawią mi się jakieś pytania to zagadnę ;)

Dobra. pojawiły się pytania ;)

"tu pojawia się kwestia do was.. każdemu podaje stopień trudności oraz to na co należy rzucić. Prosiłbym wszystkich o samodzielna weryfikację czy wam się udało, a jeśli nie to ponowienie drugiej szansy od razu z uwzględnieniem opisanych w każdej scenie modyfikatorów. Czekać na reakcje mistrza gry należy czekać tylko w przypadku krytycznego rzutu."

Ale skąd ja mam wiedzieć, że mi się udało, albo nie ? Nigdzie nie zostało napisane, jakie warunki muszą zostać spełnione (ile trzeba wyrzucić), a tym bardziej nie ogarniam tego o co chodzi z poziomami trudności ;)

  • Jeśli chodzi o komentarz (akcje) w jednym bloku to jestem za. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, ale jak by nie było, to na pewno będzie bardziej czytelne niż, to gdy każdy pisał pod swoją postacią i w ogóle ciężko było ogarnąć co, gdzie się dzieje ;)

Image2.jpg

O co tutaj chodzi bo tego nie kumam. Co oznacz 3x i 2x... Jak mogę rozdysponować swoje 15 EXP ?

Ale skąd ja mam wiedzieć, że mi się udało, albo nie ?

jak to skąd ? jeśli karzę rzucąc na per+ spostrzegawczeość to dodajesz te dwie cechy ze swojej karty postaci do siebie i jak wypadnie mniej albo tyle samo to ci się udało. jak wypadnie 20 to krytyk a jak dokładnie tyle samo ile masz per + sp to wyjątkowy sukces i liczba sukcesów razy 2.

Poz trudności to nic innego jak wymagana liczba sukcesów do zdobycia a ilość sukcesów można odczytać z tabeli sukcestów tu:
https://steemit.com/pl-gry/@khrom/gra-substeemia-tworzenie-postaci

co do rozwoju za XP to chodzi o to żę takei atrybuty jak siła refleks kondycja itp rozwijasz tak że aby rozwinąć o + 1 musisz udać taką ilość XP jaka wychodzi z trzykrotności aktualnej wartości.

przykładowo jak masz 3 siły to musisz wydać 9 XP żęby mieć 4 siły

Adekwatnie przy umiejetnosciach musisz wydać XP razy 2

Oo. Jeśli chodzi o Doświadczenie to teraz już wszystko kumam.

Czyli np. jeśli mam 6 SIŁY a chcę mieć 7 to muszę na to wydać 12 EXP (bo x2), a jeśli mam celność 5 i chcę zrobić 6 to muszę na to wydać 15 EXP (bo atrybuty x3) ??

Jeśli chodzi o też rzuty to prawdopodobnie rozumiem choć chyba jeszcze nie do końca ;)
Czyli tak na prawdę, to im mniej wyrzucę to tym lepiej (nie licząc rzutu "idealnego"). Czyli mam sens jak największa liczba umiejętności bo jak np. bym miał per+ spostrz na poziomie 9+9 to wszystko poniżej 18 (z 18 włącznie) byłoby SUKCESEM ?

Przykładowo obecnie moja per+ spostrz to 4+7.... czyli jak trafię 12 lub wyżej to po prostu to co chciałem zrobić mi nie wychodzi (nie licząc krytyka) i muszę rzucać kolejny raz żeby wyrzucić poniżej ?

Drugi rzut to skala trudności (-2) bodajże. Czyli jeśli rzucam drugi raz to muszę rzucić 9 lub mniej ? A za trzecim razem (trudność -4) 7 lub mnie ?? Dobrze rozumiem ?

Co oznacza liczba sukcesów razy 2 ? Jeśli normalnie był do znalezienia np. 1 pistolet, to ja wtedy znajduje 2 ? :)

Nie za bardzo czaję o co chodzi z tą liczbą sukcesów i poziomem trudność ;)

EDIT: i jeszcze coś... w Zdobyte XP wpisuję te swoje 15 EXP które dostałem, a jeśli jakieś "wydam" na umiejętności to wtedy to ile mnie to kosztowało odejmuję od liczby Zdobyte XP i dodaję do rubryki Aktualne XP ??

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61840.18
ETH 2589.24
USDT 1.00
SBD 2.55