[Konkurs #pl-gry] Wpływ gier na moje życie

in #pl-gry6 years ago (edited)
Sort:  

Gothic to jest super gierka. Spędziłem przy niej sporo czasu.
Świetny materiał. Pozdrawiam.

Tak to jest jedna z tych gierek w którą gra się więcej niż jeden raz a po latach ma się ochotę wrócić tylko po to żeby jeszcze raz poczuć ten klimat który towarzyszył nam za pierwszym razem. :)

Z gry Gothic najbardziej wryła mi się w pamięć sytuacja jak pierwszy raz spotkałem Orka.
Zwiewałem od niego i słyszałem za sobą jego sapanie - niezapomniane uczucie.

Tak to właśnie była jedna z tych rzeczy które sprawiały ze nie dało się od tej gry oderwać. Niby grafika taka nijaka jednak twórcy tak zaprojektowali klimat że dało sie wczuć w sytuację jak by się tam naprawdę było .

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61438.76
ETH 2384.57
USDT 1.00
SBD 2.58