Sentymentalnej wycieczki czas start | 144p

in #pl-gry6 years ago (edited)

Słowem wstępu

Mając na karku prawie 28 lat, z ręką na sercu mogę powiedzieć, że zagrałem w dużo... bardzo dużo gier. Dodatkowo dzięki temu, że nie ograniczam się do konkretnych gatunków to moja lista zaliczonych tytułów jest naprawdę pokaźna.

Mimo że mamy rok 2018 to w moim sercu nadal są produkcje RETRO. Nic na to nie poradzę. Jest to miłość bezwarunkowa. Wychowałem się na "starych grach" i uwielbiam do nich wracać.

Zdaję sobie sprawę z tego, że takie powroty potrafią wiele osób rozczarować, bo zdajemy sobie sprawę, że gra nie jest taka jak ją zapamiętaliśmy. Mnie to jednak absolutnie nie przeszkadza. Nie jest dla mnie problemem pikselowa grafika, sztywne sterowanie czy chociażby mało rozbudowana mechanika gier.

Głównym problemem ludzi jest to, że za dużo oczekują od starych gier. Porównują je do najnowszych tytułów. Pamiętajmy, że nawet nowa gra stylizowana na retro ZAWSZE będzie lepsza, ładniejsza, bardziej grywalna.


I tu właśnie pojawia się mój nowy projekt pod nazwą 144p.

Retro Games.jpg

Jeśli chcecie uczestniczyć w sentymentalnej przygodzie przez świat dawnych gier to proszę usiąść wygodnie i zapiąć pasy.

Ok, ale czy tak właściwie będzie 144p?

Będzie to seria wydawana nieregularnie opierająca się na recenzji gier. Nie umiem powiedzieć czy będzie to miało formę wpisów, czy też rozgrywki na DLive. Może nawet trafi się kilka gier które przejdę od początku do końca. Te kwestie są jeszcze bardzo plastyczne. Nie chce również deklarować, kiedy pojawi się pierwszy "odcinek".

W swoich recenzjach oczywiście będę opisywał swoje wrażenia z gier ale nie będzie w nich nawet krzty oczekiwań. Po prostu cofniemy się czasem do lat 90-tych.

Jakie przykładowe gry mogą się pojawić?

Pokémon Red (PL) na Game Boy 1996image.png

Micro Machines na Nintendo NES 1992image.png

Superfrog na Amiga 1993 image.png

Chicken Invaders na PC 1999 image.png

I wiele wiele więcej.


Czemu cała seria powstała?

Z sentymentu, z chęci odświeżenia kilku tytułów, a także z chęci poznania nowych-starych gier. Ja jestem pewny, że będę się przy tym dobrze bawił i mam nadzieję, że wy też.

Muszę jeszcze dodać, że w całej serii będzie przewijał się PIERWSZY OFICJALNY SPONSOR. Wiem, że może brzmieć to górnolotnie, ale cieszy mnie fakt współpracy i to takiej, która nie jest w żaden sposób inwazyjna. Odezwałem się do portalu, który ma bardzo dużą bibliotekę starych gier i da możliwość odkrycia czegoś, czego jeszcze nie znam.

Oczywiście wszystkie wpisy są wstawiane z miłości do starych gier, a nie z powodu współpracy 💖🎮💖

Słowo podziękowań 🤝

Należy zaznaczyć, że seria powstaje przy współpracy z portalem stare.e-gry.net

image.png

podpis.jpg

Sort:  

Na gry nintendo radzę uważać, bo chyba zakazują takich materiałów wykorzystywać legalnie

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63657.90
ETH 2656.15
USDT 1.00
SBD 2.84