Sort:  

Gratuluję wszystkim uczestnikom ;) Niestety nie mam możliwości wykorzystać klucza.

Szkoda :(

Nikt z Was nie posiada Xboxa One, albo Windowsa 10? Szkoda tego klucza, bo jest on ważny do 1 lipca. Szkoda żeby przepadł :(

Mam win 10, jeśli działa na pc to chętnie przygarnę :)

Wow :) Bardzo się cieszę!

Dziękuję wszystkim, którzy przeczytali mój post, a jeszcze bardziej tym, którzy zdecydowali się oddać na mnie głos :)

Te niewielkie różnice świadczą o wyrównanym i myślę, że wysokim poziomie tekstów konkursowych. Sam przy oddawaniu głosów miałem wielki problem, bo tylko na 3 osoby mogłem zagłosować, a co najmniej siedmiu ten głos się w moim mniemaniu należał.

Gratulacje dla zwycięzcy :)

Wow! Drugie miejsce ex aequo z @rolsonpatison -em. 😨 Czy was kompletnie pogie... To znaczy... To się nagrywa... 😄 Dziękuję wszystkim za oddane głosy na mnie. Nie sądziłem, że moje grafomańskie wypociny będą miały szansę na tak wysokie miejsce.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60725.43
ETH 2900.91
USDT 1.00
SBD 3.59