You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs #pl-gry Gothic, czyli legendarna i wciąż żywa gra.

in #pl-gry6 years ago (edited)

Fajny tekst, choć osobiście mam z tą grą okropne wspomnienia - mój młodszy brat uzależnił się od tej serii i katował ją na moim kompie, gdy tylko nie miał niczego pilnego do zrobienia. A wstawał wtedy bardzo wcześnie. W rezultacie zbyt często budziłem się do słów "W dzisiejszych czasach nikomu nie można ufać" - szczerze nienawidzę spolszczenia gothiców, szczegolnie jedynki, w której były same chłopy (pomijając laski Diega, które się nie odzywały), więc cały dubbing mogło zrobic dwóch czy trzech typów lekko zmieniając głos. W dwójce zatrudnili jeszcze ze 2 osoby. Straszne jest też to, ile ja pamiętam z tych gier, mimo że w nie nie grałem :D pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63179.13
ETH 2573.33
USDT 1.00
SBD 2.72