Przedstawienie wirtualnej firmy transportowej w ets2

in #pl-gry6 years ago (edited)

Chciałem wam przedstawić prowadzenie wirtualnej firmy w euro truck simulator 2. Firma oparta na realiach jakimi naprawdę firma funkcjonuje.
Firma powstała dla urozmaicenia gry a nosi ona nazwę Bombex&express.

Opis firmy:
Firma powstała 20 kwietnia 2018 roku. Własną działalność otworzyłem ze względu na to że, chciałem zacząć prowadzić vs na własną rękę. Przepracowałem 2 lata w różnych firma i dlatego też odkładałem przez najbliższy rok na pierwsze auto.
Firmę obsługuje kilka osób, tylko wszystkie dane do kierowców wysyłam ja.

Na czym opieramy transport:
Transport opieramy głównie na dalekich trasach międzynarodowych. Jeździmy głównie na kraje europejskie tak jak pozwala nam licencja. Stawiamy głównie na transport z punktu A do punktu B, nie prowadzimy aut na przerzutach.

Na co stawiamy?
Stawiamy głównie na komfort kierowców jak też za ich bezpieczeństwo. Chcemy żeby nasze auta były jak najnowsze, czyli emilsja spalin euro5,euro6.
Stawiamy również na szkolenia zarówno dla kierowców jak i spedycji.

Kierowcy:
Wiadomo kabina ciężarówki to drugi dom każdego kierowcy, jedynie nie zastąpi rozłąki z rodziną. Dlatego mamy różne systemy jazd dla kierowców, można je dopasować pod każdego siebie.
1.System 2 tygodniowy
2.System 3 tygodniowy
3.System 4 tygodniowy
Co do płatności wszystkie wypłaty kierowcy dostają do 10 dnia każdego miesiąca.
Zarobki zależą od przejechanych km, stawka za km 50 gr. Można liczyć na dodatki a także premie, są możliwe awanse:
*kierowca/op
*kierowca
*kierowca/spedytor
*kierowca/mechanik
*kierownik
*v-ce szef
Wszystkie awanse są uznawane wedle uznań szefa, można je dostać za zaangażowanie do firmy.

Współpraca:
Chcesz do nas dołączyć pisz, wszystkie dane o rekrutacji i wymaganiach znajdziesz na facebook firmy: https://www.facebook.com/czekolatka22/

Tabor:
1.Marka:Scania
Kabina:High Roof
Wnętrze:Ekskluzuwne Dark
Moc:500 km
Skrzynia:Automatyczna
Podwozie:4x2
Wyposażenie: ABS,CB radio,radio,2 leżanki,tachograf,lodówka,retarder,alarm,komputer pokładowy.Wymieniłem najważniejsze
Przebieg:32 685 km
Cena: 115 000 EUR miesięcznie(1600 EUR)
Naczepa:Standart firanka krone
Cena naczepy: 62 000 EUR (1100 EUR)
ets2_20180624_172905_00.png

2.Marka:Daf 105
Kabina:Super space cab
Wnętrze:Ekskluzywne
Moc:510 km
Skrzynia:Automatyczna
Podwozie:4x2
Wyposażenie: ABS,CB radio,radio,2 leżanki,tachograf,lodówka,retarder,alarm,komputer pokładowy.Wymieniłem najważniejsze
Przebieg:912 856 km
Cena: 42 600 EUR miesięcznie(800 EUR)
Naczepa:Standart firanka krone
Cena naczepy: 62 000 EUR (1100 EUR)
ets2_20180624_174854_00.png

3.Marka:Daf 106 Facelift
Kabina:Super space cab
Wnętrze:Ekskluzuwne
Moc:480 km
Skrzynia:Automatyczna
Podwozie:4x2
Wyposażenie: ABS,CB radio,radio,2 leżanki,tachograf,lodówka,retarder,alarm,komputer pokładowy.Wymieniłem najważniejsze
Przebieg:62 643 km
Cena: 85 000 EUR miesięcznie(1200 EUR)
Naczepa:Standart firanka krone
Cena naczepy: 62 000 EUR (1100 EUR)
()

4.Marka:Daf 106 Facelift
Kabina:Space cab
Wnętrze:Ekskluzuwne
Moc:480 km
Skrzynia:Automatyczna
Podwozie:4x2 Low deck
Wyposażenie: ABS,CB radio,radio,2 leżanki,tachograf,lodówka,retarder,alarm,komputer pokładowy.Wymieniłem najważniejsze
Przebieg:345 km
Cena: 90 000 EUR miesięcznie(1200 EUR)
Naczepa:Chłodnia low deck krone
Cena naczepy: 85 000 EUR (1200 EUR)
ets2_20180624_162900_00.png

5.Marka:Volvo FH 2012
Kabina:Globetrotter XL
Wnętrze:Ekskluzuwne
Moc:500 km
Skrzynia:Automatyczna
Podwozie:4x2 Low deck
Wyposażenie: ABS,CB radio,radio,2 leżanki,tachograf,lodówka,retarder,alarm,komputer pokładowy.Wymieniłem najważniejsze
Przebieg:14 980 km
Cena: 122 000 EUR miesięcznie(1600 EUR)
Naczepa:Chłodnia low deck krone
Cena naczepy: 85 000 EUR (1200 EUR)

ets2_20180624_164509_00.png

Link do mojego posta

Wszystko zostało wykonane przez moją osobę i myślę że się wam spodoba. Zapraszam do oceniania mojej firmy. Pozdrawiam wasz bloger czekolatka22.

Sort:  

Cześć. Dużą zaletą dostawy ekspresowej jest jej szybkość. Wierzę, że ekspresowa dostawa to przyszłość logistyki. Współczesny rynek wymaga elastyczności i punktualności. Dzięki temu firmy mogą sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. To z kolei zwiększa zyski i konkurencyjność.
Chciałbym podzielić się moimi osobistymi doświadczeniami z korzystania z giełda transportowa . Korzystam z ich usług już od kilku lat i muszę przyznać, że jest to rewolucyjne rozwiązanie dla mojego biznesu. Dzięki tej platformie znacznie uprościłem zarządzanie pojazdami i zwiększyłem wydajność mojej floty.
Platforma ta oferuje dostęp do szerokiej bazy przewoźników, co pozwala nam szybko znaleźć najlepszą ofertę. Co więcej, dzięki różnym opcjom śledzenia, mamy pełną kontrolę nad naszymi przesyłkami. Pomoże Ci to uniknąć opóźnień i zapewni terminową dostawę do klientów.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57946.22
ETH 3059.94
USDT 1.00
SBD 2.34