You are viewing a single comment's thread from:

RE: Resident Evil 2 remake (2019) recenzja

in #pl-gry6 years ago

Grałem tylko w pierwszy sezon TWD więc nie mam porównania, w każdym razie najwyżej poczekam aż resident będzie w jakiejś promocji i kupie za mniejszą cenę, bo mimo wszystko mam mieszane uczucia :) Resident Evil 2 jest do dzisiaj moją ulubioną częścią, mimo, że znam serię od pierwszej części, to jednak z oryginalnej trylogii dwójka podobała mi się najbardziej :)

Co do serka Tofu to też jest to uśmiech w stronę starych fanów, w oryginalnej dwójce też można było odblokować epizod z tym serkiem, oraz taki sam z chyba Hunk'iem, było to to samo tylko Hunk był komandosem uzbrojonym po zęby, a Tofu miał tylko nóż. Misja Tofu to była jedyna rzecz, której nie udało mi się skończyć w drugiej odsłonie serii :)

Sort:  

W pierwszym TWD był inny system walki, więc nie ma porównania. Moim zdaniem warto kupić tę grę, więc spokojnie możesz poczekać aż stanieje. Z oryginalnej trylogii Dwójka też mi się najbardziej podobała, chociaż... w Jedynkę nigdy nie grałem :(

Ano faktycznie był tryb serka tofu w oryginalnym RE2. Oglądałem właśnie stare gameplay'e z RE2 na YouTube. Nawet nie wiedziałem, że ten tryb był też w oryginalnym RE2. Japończycy mają jednak nawalone w pewnych częściach ciała, powyżej szyji :)

Obecnie w pierwszą część grać może być dość ciężko ze względu na archaiczną grafikę ale remake jedynki na GameCuba nawet dzisiaj prezentuje się całkiem okazale, a jest to remake posiadający klasyczne sterowanie i kamery, te same zagadki i fabułę, a tylko poprawioną grafikę, więc gdybyś chciał nadrobić zaległości to polecam tę wersję :)

Tak był. Nie pamiętam dokładnie jak się go odblokowywało, ale chyba trzeba było odkryć wszystkie inne bonusy i wtedy na dobitkę można było spróbować swoich sił w misji Tofu :) Co do Japończyków wariatków to faktycznie niektóre ich pomysły są mocno pojechane ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62768.63
ETH 2678.95
USDT 1.00
SBD 2.56