Czego nauczyłem się z gier? KONKURS #pl-gry

in #pl-gry6 years ago (edited)

gaming-2259191_960_720.jpg

Od małego gry w moim życiu odgrywały dużą rolę w moim życiu. Przez te wszystkie lata moje preferencje co do gatunku zmieniały się jak w kalejdoskopie. Początkowo były to gry akcji, różnego rodzaju strzelanki, gry sportowe ale zawsze czasu do czasu przewijały się gry strategiczne.

Dokładniej jednak mówiąc nie chodzi tu o budowanie budynków i wysyłanie swojej armii na wojnę. Najbardziej lubię gry które wymagają odemnie logicznego myślenia, strategii, wiedzy oraz planowania. Dlatego każda gra która posiada któryś z tych elementów siedziała dłuższy lub krótszy czas w moim dysku twardym.

games-722136_960_720.jpg

Ok, ale przejdźmy teraz do tematu przewodniego czyli rola gier w moim życiu.

Wiele osób, szczególnie dorosłych uważa, że gry na konsole, komputer a także te mobilne to największe zło obecnych czasów. Według mnie te słowa są bardzo krzywdzące. Grając w odpowiednie produkcję jesteśmy w stanie wyciągnąć z nich wiele praktycznych umiejętności. Takimi umiejętnościami może być logiczne myślenie, planowanie tego co się robi i branie odpowiedzialności za swoje czyny a także umiejętne zarządzenie kapitałem.

Wiele osób pewnie się zdziwi ale umiejętność zarządzania swoim kapitałem zawdzięczam serii gier FIFA. Dlaczego? Otóż, ten symulator sportowy z który wiele osób kojarzy jedynie z rozgrywaniem spotkań piłkarskich daje jeszcze inne możliwości. W trybie FIFA Ultimate Team funkcjonuje rynek transferowy w którym gracze handlują między sobą kartami piłkarzy. Dzięki umiejętnej spekulacji na rynku oraz odpowiednim zarządzaniu kapitałem potrafiłem z 10k zrobić nawet 4 miliony. Doświadczenie zdobyte na kilkuletniej grze w produkcję EA SPORTS próbuje przekuć na rynek kryptowalut gdzie aktualnie idzie mi całkiem dobrze.

children-593313_960_720.jpg

Gry stanowiły również odskocznię od wszelkich problemów. Zagłębiając się w rozgrywce, często przestawałem myśleć o swoich problemach. Dawało mi to chwilę wytchnienia od wszystkiego, a przy okazji dobrą rozgrywkę oraz naukę. Mój angielski nie stoi na jakimś bardzo wysokim poziomie ale dzięki graniu w gry poziom znacząco poszedł w górę dzięki obcowaniu z nim w anglojęzycznych produkcjach. Wiele gier strategicznych m.in. Master of the World nie posiadało swojego tłumaczenia na nasz język ojczysty ze względu na niską popularność tego typu gier.

Dlaczego w tekście powyżej mówiłem w formie przeszłej? Ostatnimi czasy, natłok różnego typu wydarzeń w moim życiu oraz życie w internacie sprawiły, że mój zapał do gier lekko zmalał. Stałem się tak wybredny, że mało która produkcja jest w stanie mnie zadowolić. Lecz zawsze gdy wychodzi nowa gra z gatunku strategii to przyciąga moją uwagę.

Artykuł zgłaszam do konkursu który jest organizowany przez @kapitanpolak

Źródło zdjęć: https://pixabay.com

Lokowanie produktu
DGameShop
NAJLEPSZY SKLEP Z GRAMI NA STEEM
QmSLhQYsuGXcB9UQKLPHqxqzDLkDxCvtB6dacKPXL5C5F8.png

https://steemit.com/@dgameshop

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60256.67
ETH 2327.64
USDT 1.00
SBD 2.46