You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rola gier w moim życiu - czyli o tym, jak życiowe hobby ukształtowało całego mnie | Konkurs #pl-gry

in #pl-gry6 years ago

Bardzo dobra praca. Właśnie miałem napisać coś podobnego, tylko że ja zaczynałem w 1989 roku od "Ruskich Jajek" :)

Drugą część pracy mógłbym po chamsku "zerżnąć", jak to się brzydko mówi, bo bym napisał w większości to samo.

Uwierz mi, na gry nigdy nie jest się za starym , ale w wieku 30 lat nie ma się tyle czasu :) Np. jest na YouTube 80 letnia babcia, która wrzuca let's play'e ze Skyrima (wersja remaster z 2016) - Shirley... nie pamiętam nazwiska :)

Jak na tę chwilę masz mój głos i upvote 100%, całe 3 steem centy :)

Sort:  

Dziękuje za komplement i głos, wiele to dla mnie znaczy :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60061.12
ETH 3196.84
USDT 1.00
SBD 2.45